Veel gestelde vragen met betrekking tot het Coronavirus

Is het kantoor van Djoser open voor bezoek?

Zit je te denken aan een mooie reis, maar heb je nog wat vragen? Stel ze dan bij voorkeur telefonisch één van onze reisspecialisten, of via e-mail, chat of whatsapp. Zij helpen je graag. Langskomen op kantoor is op dit moment niet mogelijk.

Wat zijn de openingstijden van Djoser?

We blijven altijd bereikbaar per telefoon, e-mail, chat of WhatsApp. Van maandag tot en met vrijdag zijn we open tussen 09:00 17:30. Op zaterdag van 09:30 tot 13:30. Langskomen op kantoor is op dit moment niet mogelijk.

Hoe blijven we op de hoogte?

Bij belangrijke veranderingen sturen we jullie direct een bericht. Wil je zelf het reisadvies volgen? Kijk dan op de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken, de Rijksoverheid en de ANVR.

Is Djoser aangesloten bij ANVR en SGR en wat betekent dat voor ons als reizigers?

Ja, Djoser is lid van de Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen (ANVR). Dat betekent dat je er zeker van kunt zijn dat alles goed geregeld is: goede voorwaarden, verantwoord op reis en een veilige omgang met jullie persoonsgegevens. De SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden) zorgt ervoor dat je betalingen aan Djoser gewaarborgd zijn. Zo kan u gerust zijn!

Moet ik binnenkort het restant van de reissom betalen?

Ja, althans als je in de zomervakantie op reis gaat. De vervaldatum van je betaling vind je op je factuur of op Mijn Djoser. Het tijdig betalen van je reis wordt ook geadviseerd door ANVR en SGR, zodat reizen goed voorbereid kunnen worden. Djoser is aangesloten bij SGR, dus de betaling is hierdoor ten alle tijden gewaarborgd. Doe de betaling bij voorkeur via iDEAL of overschrijving.

Kan ik mijn reis omboeken?

Omboeken is mogelijk volgens de reguliere voorwaarden hiervoor, dat wil zeggen binnen 30 dagen na boeking mits de vertrekdatum niet binnen 4 maanden is.

Wat als onze reis toch niet door kan gaan en Djoser de reis moet annuleren?

Als je reis door Djoser geannuleerd wordt, dan ontvang je via je Mijn Djoser-pagina hierover een bericht. Het betaalde bedrag ontvang je dan binnen 14 dagen volledig terug.

We willen graag zelf onze reis annuleren, kan dat?

Je kunt altijd je reis annuleren. Hiervoor gelden De reguliere annuleringsvoorwaarden.