Reis en boek met Djoser zekerheid

Reis en boek met Djoser zekerheid

Kosteloos omboeken

Het is mogelijk je reis tot 60 dagen voor vertrek om te boeken naar een andere datum en/of bestemming*

24/7 hulp en bijstand

Samen met onze externe partners kennen we onze bestemmingen door en door. Daardoor kunnen we op reis altijd de nodige hulp en bijstand bieden en zijn we continu op de hoogte van de lokale situatie.

100% terugbetaling

Als de reis niet door kan gaan, bijvoorbeeld vanwege het reisadvies, dan annuleert Djoser de reis en krijg je je geld terug, dus geen voucher.

ANVR- en SGR-garantie

Bij Djoser boek je volgens de voorwaarden van de ANVR en de SGR. Zo weet je zeker dat alles goed is geregeld.


We kunnen niet wachten om weer op reis te gaan. Dat gevoel hebben we natuurlijk ieder jaar, maar nu nog meer dan andere jaren. Toch kunnen we ons goed voorstellen dat het boeken van een reis op dit moment minder vanzelfsprekend is en dat je er graag zeker van wilt zijn dat alles goed geregeld is.
Op deze pagina lees je alles over het boeken van een reis in deze bijzondere tijd en waarom je dat veilig en met vertrouwen bij Djoser kan doen.


Voor vertrek

Kiezen voor een reis met Djoser is kiezen voor zekerheid en flexibiliteit. Dankzij onze soepele voorwaarden kunnen jullie met extra vertrouwen je reis boeken.

  • *Je kan tot 01 december 2021 je reis kosteloos omboeken naar een andere datum en/of bestemming, met uitzondering van reizen in de kerstvakantie 2021.
  • Indien je een afwijkende vlucht hebt geboekt (bijv. eerder heen of later terug dan de groep), dan is omboeken niet mogelijk.
  • Als de reis niet door kan gaan vanwege een negatief reisadvies (code rood), dan wordt de betaalde reissom binnen 14 dagen volledig terugbetaald. Je krijgt dus geen voucher.
  • Djoser is aangesloten bij ANVR en SGR, en dat geeft meer zekerheid. Zo is de (aan)betaling gegarandeerd door de SGR.
  • Het is verstandig om een goede annuleringsverzekering af te sluiten voor het geval er iets gebeurt waardoor je niet op reis kunt. Djoser biedt een standaard- en een Allrisk-annuleringsverzekering aan met een uitgebreidere dekking. Lees hier meer over de verzekeringen.
  • Via Mijn Djoser houden we reizigers op de hoogte van de laatste informatie. We informeren over de lokale regels en eventuele wijzigingen.

Gaat mijn reis door?

  • Djoser zal alleen je reis uitvoeren met een groen of geel reisadvies maar ook zijn reizen naar een aantal landen met een oranje reisadvies mogelijk. Je gaat dus nooit op vakantie naar een gebied met een rood (negatief) reisadvies. Je krijgt het volledige betaalde bedrag binnen 14 dagen terug als de reis niet kan doorgaan.
  • Dankzij onze kundige lokale vertegenwoordiging is Djoser altijd op de hoogte van het laatste nieuws en kunnen we op basis hiervan de juiste beslissingen nemen.
  • Voor elke Djoser reis geldt een minimum aantal boekingen. Als dit minimum is behaald, dan kan de reis doorgaan.

Tijdens de reis

Ook tijdens de reis ben je verzekerd van goede en betrouwbare ondersteuning.

  • Djoser is 24/7 bereikbaar en zal in geval van problemen snel en doeltreffend een oplossing bieden.
  • Mocht er tijdens de reis een reisbeperking ontstaan, dan passen wij het reisschema daarnaar aan. Als het nodig is zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk naar huis kan.
  • In geval van repatriëring (bij wijziging reisadvies naar code 'rood') worden de niet-genoten reisdagen door Djoser vergoed.
  • Bij Djoser ben je verzekerd van hulp en bijstand, bijvoorbeeld in geval van een repatriëring.
  • Djoser reisbegeleiders zijn bekend met de bestemming, enthousiast en goed getraind. En volledig op de hoogte van de op dat moment geldende coronaregels. Een vertrouwd en zeker aanspreekpunt tijdens de gehele reis.
  • Djoser werkt in alle landen samen met een lokale vertegenwoordiger. Zo zijn we goed op de hoogte van plaatselijke maatregelen en is er altijd deskundige assistentie aanwezig op de achtergrond. Een prettige gedachte.
  • Wij verwachten van onze reizigers dat ze volledig gevaccineerd zijn
  • De hotels waar we overnachten zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van kwaliteit, hygiëne en ligging en voldoen aan de landelijk geldende coronamaatregelen.


Veel gestelde vragen en reisadviezen

We hebben een lijst met antwoorden op de meest gestelde vragen samengesteld. Op de website van de ANVR kun je trouwens ook veel informatie vinden over reizen en boekingen in de huidige situatie. Ook kun je eenvoudig het reisadvies per land raadplegen op de website het ministerie van Buitenlandse Zaken.


Nog vragen?

Heb je nog een vraag over Djoser en COVID-19 of heb je een specifiekere vraag over één van onze reizen? Bel ons dan gerust. We zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:30 tot 17:00 telefonisch (071-5126400) bereikbaar. Natuurlijk kun je ons ook e-mailen, appen of met ons chatten via de website. We staan je graag te woord.