De zekerheid van Djoser

De zekerheid van Djoser

Met veel genoegen hebben we afgelopen tijd diverse reizen georganiseerd, onder andere naar Polen, Griekenland, Portugal, Italië en de Azoren. Daarbij is gebleken dat we met een paar aanpassingen goed en verantwoord op reis kunnen - maar natuurlijk alleen als het echt kan. Ook in het najaar en winter staan er reizen gepland naar bijvoorbeeld Madeira, IJsland en een wandelreis naar de Algarve.

Op deze pagina lees je alles over het boeken van een reis in deze bijzondere tijd en waarom je dat veilig en met vertrouwen bij Djoser kan doen.

Voor vertrek

Kies je voor Djoser dan kies je voor zekerheid en flexibiliteit. Dankzij onze soepele voorwaarden kun je met vertrouwen je reis boeken.

  • We kunnen ons voorstellen dat het een fijn gevoel geeft dat het mogelijk is om je boeking te wijzigen. Dit kan tot 60 dagen voor vertrek geheel kosteloos.
  • Mocht Djoser de reis moeten annuleren vanwege een negatief reisadvies (code oranje of rood), dan wordt de betaalde reissom binnen 14 dagen volledig terugbetaald. Dus geen voucher.
  • Djoser is aangesloten bij ANVR en SGR, dat geeft extra zekerheid. Zo is je voucher of (aan) betaling gegarandeerd door de SGR.
  • Het is verstandig om een goede annuleringsverzekering af te sluiten voor het geval er iets gebeurt waardoor je niet op reis kunt. Djoser biedt een standaard-, en een Allrisk-annuleringsverzekering aan met een uitgebreidere dekking. Lees hier meer over de verzekeringen.
  • Via Mijn Djoser blijf je als reiziger op de hoogte van de laatste informatie. We informeren je over de lokale regels en eventuele wijzigingen.
  • Op veel van onze reizen gaan alleenreizenden mee. Het is in deze tijd prettig is om een eigen kamer te hebben tijdens je reis. Bij Djoser boek je een 1-persoonskamer met een lage toeslag.

Gaat mijn reis door?

  • Djoser zal alleen je reis uitvoeren met een groen of geel (positief) reisadvies. Je gaat dus nooit op vakantie naar een gebied met een oranje of rood (negatief) reisadvies.
  • Dankzij onze kundige lokale vertegenwoordiging is Djoser altijd op de hoogte van het laatste nieuws en kunnen we op basis hiervan de juiste beslissingen nemen.
  • Voor elke Djoser reis geldt een minimum aantal boekingen. Als dit minimum is behaald, vaak 8 personen, dan kan de reis doorgaan.

Tijdens de reis

Ook tijdens de reis ben je verzekerd van goede en betrouwbare ondersteuning.

  • Djoser is 24/7 bereikbaar en zal in geval van problemen snel en doeltreffend een oplossing bieden.
  • Mocht er tijdens de reis een reisbeperking ontstaan, dan passen wij het reisschema daarnaar aan, en indien nodig, zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk naar huis kan.
  • Bij Djoser ben je verzekerd van hulp en bijstand, bijvoorbeeld in geval van een repatriëring.
  • Djoser reisbegeleiders zijn bekend met de bestemming, enthousiast en goed getraind. En volledig op de hoogte van de op dat moment geldende coronaregels. Een vertrouwd en zeker aanspreekpunt tijdens de gehele reis.
  • Djoser werkt in alle landen samen met een lokale vertegenwoordiger. Zo zijn we goed op de hoogte van plaatselijke maatregelen en is er altijd deskundige assistentie aanwezig op de achtergrond. Een prettige gedachte.
  • Uiteraard houden wij ons aan de algemene protocollen van de RIVM om de veiligheid van onze reizigers te waarborgen. Daarbij nemen wij extra maatregelen om zonder zorgen te reizen. Zo zetten we waar mogelijk extra grote bussen in en worden deze dagelijks goed gereinigd en gedesinfecteerd.
  • De hotels waar we overnachten zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van kwaliteit, hygiëne en ligging en voldoen aan de landelijk geldende coronamaatregelen.


Veel gestelde vragen en reisadviezen

We hebben een lijst met antwoorden op de meest gestelde vragen samengesteld. Op de website van de ANVR kun je trouwens ook veel informatie vinden over reizen en boekingen in de huidige situatie. Ook kun je eenvoudig het reisadvies per land raadplegen op de website het ministerie van Buitenlandse Zaken.


Nog vragen?

Heb je nog een vraag over Djoser en COVID-19 of heb je een specifiekere vraag over één van onze reizen? Bel ons dan gerust. We zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 telefonisch (071-5126400) bereikbaar. Natuurlijk kun je ons ook e-mailen, appen of met ons chatten via de website. We staan je graag te woord.

Waardering Djoser service

Gemiddelde beoordeling: 9,0

  • Nadat wij een restitutie hadden gevraagd stond het geld binnen een paar dagen op onze rekening, super geregeld!

    8,0

    8,0
  • Communicatie met Djoser als zeer prettig ervaren. Liever hadden wij een restitutie ipv een voucher en dit is snel en klantvriendelijk afgehandeld. Een voorbeeld van hoe het wel kan, hopelijk kunnen we snel alsnog boeken.

    10,0

    10,0
  • Prettige communicatie, ondanks zware omstandigheden van uw organisatie is de afwikkeling naar volle tevredenheid verlopen.

    9,0

    9,0
  • Ik vond de afwikkeling rond het voucher erg goed. Paar keer een telefoontje, helder uitleg gekregen. Zonder problemen na een half jaar het geld terug gekregen. Reis al jaren met Djoser was en ben daar erg tevreden over. Als ik nog een reis ga maken, wat gezien mijn leeftijd ( 74 ) erg onzeker is , bewaar ik het geld om weer een reis met Djoser te maken

    9,0

    9,0
  • Helaas kon de reis niet doorgaan. De medewerkers van Djoser hebben mij zorgvuldig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en mogelijkheden. Het reis is volledig terugbetaald. Zodra het weer veilig en acceptabel is om te reizen, zal ik zeker bij Djoser kijken welke reizen aangeboden worden. Ik heb veel vertrouwen in Djoser reizen.

    10,0

    10,0
  • Mijn reis naar jordanie ging niet door ik kreeg een voucher en heb deze zonder problemen uitbetaald gekregen

    10,0

    10,0
  • De afhandeling rond het voucher was prima geregeld.

    10,0

    10,0
  • Wij zijn zeer tevreden over jullie.Een mooi aanbod van reizen.Vorig jaar China gedaan.Heel erg mooi.Jammer dat Rusland niet doorging dit jaar maar daar kunnen jullie niets aan doen.Heel netjes dat wij snel ons geld terug hadden.Wij hopen snel weer gebruik te kunnen maken van jullie diensten.Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

    9,0

    9,0
  • Prima en zeer vlot afgehandeld.

    9,0

    9,0
  • We hebben uiteindelijk gekozen voor restitutie en het is prima geregeld en waren ook aangenaam verrast dat, na het aanvragen, het bedrag ook zo snel teruggestort is.

    9,0

    9,0
  • Van zodra er vanuit de toerisme sector besloten werd om vouchers te voorzien ter compensatie van de geannuleerde reizen, is het allemaal zeer snel en correct verlopen. Ik bedank Djoser voor de vlotte service en de ruime keuze om te kunnen omboeken.

    10,0

    10,0
  • Doordat onze reis naar Jordanië niet door kon gaan, kregen wij een corona- voucher. Na een half jaar telefonisch contact met Djoser opgenomen, in dit gesprek werd verteld dat we een mail moesten sturen om de voucher te kunnen omwisselen voor restitutie. Binnen een week stond het geld op de bankrekening. Een snelle en klantvriendelijke service. Super geregeld bij Djoser, we hopen in de toekomst nog vaak gebruik te mogen maken van de reizen van Djoser.

    10,0

    10,0
  • Zeer snel geholpen. Geen gedoe. Geld werd snel overgemaakt. Zeer klantvriendelijk.

    10,0

    10,0
  • Na eerst een voucher ontvangen te hebben met voldoende goede uitleg. Hadden wij besloten dat we zeker niet binnen 1 jaar nog een mooie reis zouden gaan maken. We hebben Djoser om restitutie gevraagd en dit was binnen 2 dagen geregeld, klasse.

    9,0

    9,0
  • (Klantenservice van) Djoser verdient een grote pluim. Ondanks teleurstelling over reis die niet door kon gaan, zijn we zeer tevreden over snelle en coulante terugbetaling van voucher

    10,0

    10,0
  • Djoser heeft ons goed en op tijd geïnformeerd over de gevolgen van corona voor onze reis. We hebben gekozen voor uitbetaling van de reissom en dat is heel vlot afgehandeld. Prima service.

    9,0

    9,0
  • Nadat mijn reis was geannuleerd kreeg ik vrij snel een voucher. Prima! Omdat ik plots in geldnood kwam heb ik Djoser toch om een restitutie gevraagd en een dag later het geld al teruggekregen!  Top service!

    9,0

    9,0
  • De voorbereiding met je eigen Mijn Djoser waar je alles terugvindt, gaf mij een veilig gevoel. Alles was goed uitgelegd. Als je een vraag stuurde, kreeg je snel antwoord. De hele voorbereiding heb ik natuurlijk niet meegemaakt omdat dat beestje roet in het eten kwam gooien. Zoheb iknooit gezien wie mijn medereizigers waren, die info is niet gekomen. Ik vond het weljammer dat er automatisch een voucher gestuurd werd en dat je niet direct kon kiezen voor terugbetaling. Ook de medereizigers zou ik liever hebben gekend om dan eventueel samen af te spreken om vanuit België naar Schiphol af te reizen.

    7,0

    7,0
  • Ik ben zeer tevreden over de service van Djoser. Top geregeld en zeer snel. Ik wens jullie alle goeds in deze moeilije en hectische tijden!

    9,0

    9,0
  • Zeer snelle en nette afhandeling, we hebben ons geld netjes terug gekregen en hopen als het weer mogelijk is de zelfde reis als nog te kunnen maken

    9,0

    9,0
  • Een zeer nette afhandeling van mijn voucher. Dinsdag gemaild, donderdag op de rekening. Ik weet niet wanneer we weer kunnen reizen dus ik wilde graag mijn geld terug.

    9,0

    9,0
  • Heel snel geregeld via prima telefoon gesprek begrip voor mijn wens voor restitutie

    10,0

    10,0
  • Onze reis in het voorjaar kon helaas niet doorgaan. We kregen een voucher aangeboden. Maar ook wij hadden plotseling geen inkomsten meer uit ons bedrijf. Na overleg met Djoser, kregen we snel ons geld terug!!

    10,0

    10,0
  • Hele fijne organisatie. Nette en goede service. Helaas door Corona ging onze reis niet door, maar wij gaan zeker weer bij hun boeken.

    9,0

    9,0
  • Veel lof voor de afhandeling van deze geannuleerde reis. Zoals velen kijk ik er naar uit om dit nare COVID-19 verhaal achter me te laten en terug op reis te kunnen.

    10,0

    10,0
  • Het is spijtig, maar voorlopig zie ik nog geen mogelijkheden om fijn op reis te gaan. Eigenlijk is dat nauwelijks te bevatten. Toch fijn dat ik de voucher uitbetaald kon krijgen. Het ging gemakkelijk en sneller dan ik had verwacht.

    9,0

    9,0
  • Na weigering voucher snel geld terug gekregen. Goede service. Tot betere tijden. Groet

    9,0

    9,0
  • Mijn voucher naar Amazone Brazilië werd zonder problemen verzilverd. Zeer klantvriendelijk en gaarne maak ik in de (hopelijk) nabije toekomst wederom gebruik van een van hun reizen.

    10,0

    10,0
  • Gebeld met Djoser omdat wij de voucher wilde omwisselen voor restitutie. Keurig uitleg gekregen hoe ik dat moest doen. Binnen 2 dagen had ik het geld op mijn rekening.

    10,0

    10,0
  • Service was prima. Vriendelijk te woord gestaan. Snelle actie.

    9,0

    9,0
  • Is prettig verlopen, hebben hem door geboekt naar 2021

    8,0

    8,0
  • Naar aanleiding van mijn bezoek tot restitutie, kreeg ik binnen 24 uur een reactie. En ik ontving het bedrag twee dagen later terug. Ik ben super tevreden en zodra verre reizen weer mogelijk zijn, boek ik zeker weer bij Djoser.

    8,0

    8,0
  • Restitutie, nadat de 6 maanden verstreken waren, ging erg snel. Jammer dat de info op de site lastig te vinden was en dat ik moest bellen om te weten hoe ik e.e.a. moest regelen.
    Het ontvangen van de voucher, in de periode dat de reis niet doorging, ging goed.

    7,0

    7,0
  • Ik vind de afhandeling m.b.t. de vouchers zeer prettig. Ben voldoende geïnformeerd. Ook het terugboeken van de reissom was prima geregeld. Zodra we weer op vakantie mogen, boeken we zeker weer bij jullie.

    9,0

    9,0
  • Ik vond het verschrikkelijk dat onze reis niet doorging. De afhandeling van de voucher ging heel goed. Na een mailtje had ik vier dagen later het geld op mijn rekening

    9,0

    9,0
  • Bijna iedereen wordt geraakt door de Corona-crises, de één wat meer dan de ander. Door deze crises was ik helaas genoodzaakt om Djoser te vragen over te gaan tot restitutie van de corona-voucher. Ook de reisbranche, waaronder Djoser is zwaar getroffen, maar ondanks dat heeft Djoser direct mijn verzoek in behandeling genomen en binnen een paar dagen hadden ze het bedrag teruggestort. Grote klasse en ben ze zeer erkentelijk voor deze goede service.

    10,0

    10,0
  • Prima pro-actieve informatie over de resterende betaling toen er nog enige hoop was op het doorgaan van de reis en na annulering adequate en snelle informatie over voucher/restitutie

    10,0

    10,0
  • Goed en vakkundig naar onze wensen geregeld.

    10,0

    10,0
  • Zeer vlotte afhandeling en terugbetaling van de geannuleerde reis

    10,0

    10,0
  • Jammer dat je eigenlijk moet knokken om je geld terug te krijgen, en ik begrijp best wel dat een reisburo het geld probeert te houden. Bij een nieuw te boeken reis moeten hier duidelijke afspraken over worden gemaakt. Dit was verchrikkelijk om mee te maken.

    6,0

    6,0
  • Wij hebben de corona voucher omgewisseld voor restitutie gezien de vraag wanneer reizen weer mogelijk is in combinatie met onze leeftijd. Binnen een paar dagen hadden wij de reissom teru op onze rekening. Complimenten voor de service van Djoser en snelle restitutie. Wij hopen zodra het weer kan de geplande reis alsnog te mogen maken in goede gezondheid!

    10,0

    10,0
  • Omdat onze rris in maart niet doorging naar Myanmar hebben wij een voucher ontvangen. Gezien het feit dat wij wegens omstandigheden de komende 2 jaar geen reis gaan maken hebben wij restitutie gevraagd en zonder problemen het hele bedrag ontvangen. Prima service Djoser!

    9,0

    9,0
  • Super goede service en duidelijke, prettige communicatie i.v.m het wel of niet doorgaan van onze reis naar Indonesië. Fijn dat we in mei 2 weken uitstel kregen om de volledige reissom te betalen en voordat die termijn was geëindigd werd de reis op tijd en duidelijk naar ons toe, geannuleerd i.v.m corona. We kregen vlot een voucher en er werd later heel soepel en snel gereageerd toen we het geld toch maar terug vroegen. Binnen enkele dagen stond het al op onze rekening. Door deze snelle en fijne service zullen we in de toekomst met een gerust hart weer bij Djoser een reis uitzoeken.

    10,0

    10,0
  • Op de website was het moeilijk om informatie te vinden over restitutie van het voucher-bedrag. Via de mail met de voucher was de juiste link naar informatie wel te vinden. Er werd al na een dag met begrip gereageerd op onze mail met de restitutie-vraag met de vermelding dat het tot 10 dagen kon duren voor het bedrag op onze rekening zou staan. Tot onze verbazing stond het bedrag dezelfde avond op onze rekening.

    9,0

    9,0
  • Ik ben erg tevreden over de communicatie, de klantvriendelijkheid, de bereikbaarheid, service en snelle afhandeling. Ik hoop na de coronatijd weer met veel plezier mooie reizen te maken via Djoser

    8,0

    8,0
  • Zeer goede informatie via mail, geld terug geen probleem, zeer goede service, onze volgende verre reis gaat zeker met Djoser.

    9,0

    9,0
  • Wij vinden de service van Djoser voor het terugbetalen van onze aanbetaling omdat onze reis naar Argentinië is geannuleerd TOP. De aanbetaling is snel na de annulering op onze rekening gestort en en zat geen verschil tussen de aanbetaling en de terugstorting. Nu dat is TOP service. Wij gaan zeker nog een reis maken met Djoser. Ik werd erg vrolijk van de service in corona tijd. Dank je wel daar voor.

    10,0

    10,0
  • Goed en correct behandeld

    8,0

    8,0
  • Keurig snelle teruggave van voucher bedrag, na verzoek

    8,0

    8,0
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de voucher!

    8,0

    8,0
  • Goede service! Bijna 30 jaar goede ervaring met Djoser. De enkele keer dat er iets was is het altijd snel en goed opgelost. Wij kunnen het iedereen aanbevelen. Vrijheid blijheid is het motto en dat bevalt ook nog steeds goed. Hopelijk kunnen we volgens jaar weer met Djoser avonturen beleven.

    9,0

    9,0
  • Door de Corona ging onze reis naar Libanon niet door. Aangezien in september geen enkele reis kon aangeboden worden hebben wij ons reissom teruggevraagd en na enkele dagen ontvangen

    8,0

    8,0
  • De voorwaarden waren matig gecommuniceerd en ook niet in lijn met wat de ACM voorschrijft. Uiteindelijk is het goed opgelost maar het verdiende niet de schoonheidsprijs. Ik begrijp dat het voor Djoser ook allemaal nieuwe is maar er was te weinig oog voor de onzekerheid van de klant

    4,0

    4,0
  • Top geregeld. Vlot en snel. Zonder gezeur

    10,0

    10,0
  • Op mijn verzoek tot uitbetaling werd uit coulance positief gereageerd. Dat ik vaste klant ben van Djoser zal zeker geholpen hebben, maar ik was er erg blij mee.

    10,0

    10,0
  • Op zondag heb ik een email gestuurd met het verzoek het bedrag van mijn ontvangen voucher uit te betalen. De volgende dag al kreeg ik een antwoord: het bedrag zou binnen 10 dgn op mijn rekening staan. Dezelfde dag nog stond het betreffende bedrag op mijn bank. Chapeau Djoser. Ik blijf jullie aanbevelen!

    10,0

    10,0
  • Hele goede service m.b.t. de restitutie van onze reissom. Er werd niet moeilijk gedaan, binnen twee weken na ons verzoek om geld teruggave hadden we het geld terug op de rekening. Super!

    9,0

    9,0
  • Zeer tevreden over de vlotte afwerking. Bij Djoser durven we zonder meer onze volgende reis boeken. Dankuwel

    10,0

    10,0
  • Helaas kon onze vakantie niet doorgaan. We hebben onlangs besloten onze aanbetaling toch maar terug te vragen. Dit deden we op woensdag en op zaterdag hadden we ons geld al terug! Wij vinden dat alles heel fijn geregeld was, geen overdaad aan berichten en dat het heel erg jammer is dat we niet op reis zijn geweest met jullie. Mocht het er in de komende jaren alsnog van komen dan zijn we vast van plan dit alsnog met Djoser te doen.

    10,0

    10,0
  • Djoser heeft er alles aan gedaan om niet aan onze eisen te moeten voldoen om het voorschotbedrag terug te storten en ons een voucher op te dringen. Maar eind goed al goed.

    1,0

    1,0
  • Geweldige service. Goed geholpen. Door gezondheidsproblemen zit een nieuwe reis er voorlopig niet in. Dus restitutie gevraagd. Dit is goed en snel opgelost.

    9,0

    9,0
  • Service was geweldig. Enkele dagen na mijn verzoek per mail om uitbetaling van het voucher stond het geld al op mijn rekening. Heel prettig dat dit zo snel en soepel is afgehandeld.

    10,0

    10,0
  • Eerst een voucher ontvangen. Daarna op mijn verzoek het bedrag teruggevraagd. Binnen. 3 dagen geregeld. CAPEAU.

    10,0

    10,0
  • Prettig gesprek, goede info

    10,0

    10,0
  • Kan er mee door in deze moeilijke tijd

    7,0

    7,0
  • Helaas kon mijn reis niet doorgaan. Vanwege mijn onzekere toekomst op financieel gebied heb ik mijn voucher ingeruild voor het aankoopbedrag. Dit werd vlot geregeld, hulde!

    10,0

    10,0
  • Door de correcte afhandeling en snelle communicatie hierover - in mijn geval restitutie - zal ik zeker overwegen in de toekomst weer een reis met Djoser te boeken!

    9,0

    9,0
  • Djoser prima service. Afhandeling top

    9,0

    9,0
  • Vlotte afhandeling.

    8,0

    8,0
  • Verrassend duidelijk en snel het voucher bedrag weer op de rekening!

    10,0

    10,0
  • Het niet doorgaan is soepel afgehandeld. Er kwam keurig een voucher en toen het duidelijk werd dat ook begin volgend jaar de reis waarschijnlijk niet door zou gaan, werd er na mijn verzoek binnen 4 dagen de reissom terug gestort. Prima geregeld. Djoser blijft daardoor 1e keus zodra we weer kunnen reizen!

    9,0

    9,0
  • De voucher door Djoser op 1 april verstrekt, is eind september door de organisatie volledig vergoed. Een grote pluim.

    9,0

    9,0
  • Fijn dat de teruggave van de corona voucher binnen twee dagen gestort was.
    We hopen in betere tijden als nog onze droomreis bij jullie te kunnen maken

    10,0

    10,0
  • Djoser heeft mijn verzoek om de voucher om te zetten naar restitutie super snel geregeld. Binnen 2 dagen was alles geregeld. Erg fijn!

    10,0

    10,0
  • Het was geen probleem, binnen een paar dagen was het geld geroutineerd. Top! Nu houden we de reizen 2021 in de gaten en wie weet kunnen we in het voorjaar weer op reis????

    10,0

    10,0
  • Afgelopen jaar zouden wij een mooie reis maken naar Jordanië. Dit kon niet doorgaan ivm de Covid-19 uitbraak. We hebben toen een voucher geaccepteerd. Deze wilden we inwisselen voor maart 2021 om dezelfde reis te gaan maken. Echter is het voor ons in 2021 een onzekere tijd, waarna we om een omwisselen in geld hebben gevraagd. 1 dag na het verzoek kregen wij bericht dat het bedrag binnen 10 dagen overgemaakt zou worden. Wat schetst mijn verbazing dat ik de volgende dag het geld al op de rekening had staan. Je leest best wel andere negatieve berichten, maar bij Djoser dus absoluut niet. Chapeau, ook al weet ik dat het voor Djoser nu een moeilijke tijd is. Wij hebben het geld geparkeerd om hopelijk in 2022 alsnog deze reis te gaan maken uiteraard met Djoser

    10,0

    10,0
  • Dank zij mijn rechtsbijstand is alles afgehandeld. Mijn samenwerking met Djoser was slecht

    3,0

    3,0
  • Helaas niet kunnen reizen. Maar de afhandeling in de vorm van een voucher en daarna een creditering is prima afgehandeld.

    10,0

    10,0
  • Een fantastische sociale organisatie in hele zware tijden. Complimenten

    10,0

    10,0
  • Ik ben zeer tevreden over de service van Djozer! Voucher gekregen van geannuleerde reis door Corona. Ik wou deze aanvankelijk gebruiken maar door de steeds slechter wordende situatie m.b.t Covid-19 nam ik telefonisch contact op met een medewerker van Djozer en vroeg of het geld van de geannuleerde reis kon teruggestort worden. Geen probleem, 14 dagen later stond het geld op mijn rekening. Top!

    10,0

    10,0
  • Het is alweer een tijdje geleden dat ik op reis ben geweest. Maar ik kies graag voor Djoser. Tot nu toe altijd gereisd met prettige mensen en de reisleiding meestal ook top! En mijn Corona voucher werd ook keurig op tijd terug betaald. Ook een pluspunt. Service in goede en minder goede tijden.

    8,0

    8,0
  • Afhandeling rondom de geannuleerde reis ivm Corona is prima verlopen. Ook netjes afgehandeld qua voucher/restitutie. Ben erg tevreden.

    9,0

    9,0
  • Aangezien er overal in het nieuws is dat veel organisaties moeilijk doen bij het terugbetalen van een voucher, heb ik dit bij Djoser totaal niet ondervonden. Inmiddels bijna jaar geleden geboekt en omdat ik nog totaal geen vooruit zicht had om de reis alsnog te kunnen maken toch maar het geld terug gevraagd. Binnen 10 dgn stond geld netjes op mijn rekening. Uiteraard hoop ik de mooie Afrika reis alsnog komend jaar te kunnen maken. Uiteraard word dit dan weer via Djoser.

    9,0

    9,0
  • Goed en goede uitleg, zij kunnen er ook niets aan doen, domme pech zij en ik

    10,0

    10,0
  • We keken enorm uit naar onze 3e Djoser reis, deze keer naar Zuid Afrika. Corona gooide roet in het eten. De afhandeling ging super vlot en netjes. We kregen een binnen een paar dagen een voucher, maar later hebben we gevraagd of het mischien toch mogelijk was om de hele reissom terug te krijgen. Binnen een dag kregen we de toezegging en na een paar dagen netjes ons geld helemaal terug gekregen. TOP service! Volgende keer gewoon weer Djoser.

    10,0

    10,0
  • Zeer snelle en goede afhandeling. Heb mijn voucher omgewisseld en restitutie ontvangen.

    10,0

    10,0
  • Ik had Djoser Via e-mail gevraagd om mijn voucher uitbetalen. Binnen 36 uur stond het bedrag al op mijn rekening. Heel tevreden over deze snelle service.

    10,0

    10,0
  • De service van Djoser was zeer goed. Toen het ernaar uitzag dat reizen voorlopig niet aan de orde was ivm Covic heb ik na een telefoontje en een email binnen 3 dagen mijn voucher uitbetaald gekregen.

    10,0

    10,0
  • 6 maanden nadat de voucher was uitgegeven werd binnen 10 dagen het volledige bedrag uitgekeerd! Super!!

    10,0

    10,0
  • Ik had voor maart 2019 de fotoreis naar Cuba geboekt. Toen deze in verband met de Coronacrisis niet doorging, kreeg ik prompt een voucher. In september jl. was mij duidelijk dat reizen voorlopig niet meer aan de orde zou zijn. Op mijn verzoek kreeg ik prompt mijn geld terug. Daarvoor hulde.

    8,0

    8,0
  • Alles heel naar tevredenheid afgehandeld!

    8,0

    8,0
  • Veel waardering voor communicatie bij start annulering. Na ontvangst voucher bleef het heel lang stil. U had bijvoorbeeld na enige tijd uw waardering kunnen uitspreken en evt. tonen voor in bezit houden van de voucher. Toen wij aan tenslotte wilden inwisselen was uw organisatie zeer slagvaardig en werd de uitkering zonder dralen ontvangen. Hulde!

    9,0

    9,0
  • Helaas kon onze reis niet doorgaan. Wij zijn hierover tijdig en goed geïnformeerd. De aangeboden voucher kon direct worden omgewisseld voor restitutie. Deze is direct verwerkt. De restitutie is binnen twee dagen ontvangen.

    10,0

    10,0
  • Prima service. wat een ellende ook voor djoser en al zijn medewerkers. en voor mij als reiziger natuurlijk. Hoop dat we spoedig weer kunnen vertrekken. Veel sterkte.

    9,0

    9,0
  • De service en afhandeling in de corona voucher omwisseling was super vriendelijk en heel snel. Alle communicatie is niet altijd even snel, maar als je iemand spreekt of mail terug krijgt is de informatie uitgebreid en met aandacht. In deze tijd kan ik mij voorstellen dat er veel druk en stress heerst in de reisbranche, maar dat hebben wij bij Djoser niet ervaren. Als alles weer normaal is of we kunnen weer reizen heeft dit zeker bijgedragen om bij Djoser terug te keren. Succes

    8,0

    8,0
  • Grote complimenten aan Djoser. Zeer vriendelijk personeel. Het verzoek om restitutie van de voucher supersnel afgehandeld. Top, grote klasse. Echt een aanrader om bij Djoser een reis te boeken.

    10,0

    10,0
  • Jammer dat reis niet door kon gaan. Goed geholpen met restitutie. Snel geld teruggekregen. Top!

    9,0

    9,0
  • In april hebben wij onze corona-voucher geaccepteerd in de verwachting om onze reis in 2021 alsnog te kunnen maken. We hebben onze verwachtingen nu helaas bijgesteld en daarom ons geld terug gevraagd. Wij hebben een heel vriendelijke mail terug gehad en de volgende dag hadden we onze reissom al bijgeboekt gekregen op onze rekening. Geweldig, Djoser bedankt! Wanneer we onze reis alsnog gaan maken, weten we nog niet, maar we weten wel dat we die reis natuurlijk met Djoser gaan maken!

    10,0

    10,0
  • Keurig en snel afgehandeld, ondanks dat de hele situatie voor u verre van aangenaam moet zijn.

    10,0

    10,0
  • Prima, vriendelijk en zakelijk

    10,0

    10,0
  • Hele nette en vlotte afhandeling. Bedankt

    10,0

    10,0
  • Nadat mij aanvankelijk een voucher was toegezegd, heb ik na een goed gesprek met een medewerker van Djoser, de reissom gerestitueerd gekregen. Het contact was helder, duidelijk en vriendelijk. Ik zou zeggen: zoals het behoort.

    9,0

    9,0
  • Helaas ging onze rondreis eind maart naar Israël-Jordanië niet door. We ontvingen snel een voucher en we waren van plan deze reis begin 2021 weer te plannen. Nu het einde van 2020 nadert vroegen wij ons af of we die boeking binnen het jaar (duur van de voucher) wel konden maken. Wij hebben besloten onze voucher in te leveren en restitutie aan te vragen.

    Na een mail aan Djoser ontvingen wij binnen een half uur later al een waarin stond dat onze reissom begin 10 werkdagen teruggestort zou worden. De volgende dag hadden wij het geld op onze bankrekening staan. Wat een superservice!

    Wij hebben sowieso een heel goed gevoel bij Djoser. Ook tijdens de voorbereidingen zijn we goed op de hoogte gehouden en de app werkt heel erg fijn. Zodra we weer mogen reizen zullen we zeker deze reis bij Djoser gaan boeken.

    Succes met alles!!

    10,0

    10,0
  • Helaas geen grote reis in 2021 daarom Djoser verzocht om de voucher uit te betalen. Dit werd binnen een week verzorgd. In tegenstelling tot wat in de publiciteit is gekomen over uitbetalen van vouchers, geven wij Djoser een hoog cijfer voor hun service

    9,0

    9,0
  • Als vaste klant van Djoser ben ik zeer tevreden met de wijze waarop de afhandeling van de voucherrestitutie heeft plaatsgevonden. Met visie naar de toekomst waarin het samen maken van mooie reizen hopelijk weer tot de mogelijkheden zal gaan behoren.

    10,0

    10,0
  • Aanvankelijk voucher ontvangen. Toen een half jaar later bleek dat ik voorlopig geen reis zou boeken, vlot het geld teruggekregen. Prima verlopen!

    9,0

    9,0
  • Kon niet beter. Na aanvraag de Corona-voucher te restitueren stond het geld snel op de rekening.

    9,0

    9,0
  • Bedankt voor de correcte afhandeling bij de annulatie door COVID-19 van mijn reis.

    10,0

    10,0
  • Het opsturen van een voucher was al niet rechtsgeldig. Dat andere, minder bonafide reisorganisaties misbruik maakten van het opsturen van een "voucher" had voor Djoser geen reden kunnen zijn dat ook te doen. Hoogstens had Djoser aan de klant kunnen vragen of deze bereid zou zijn een voucher te accepteren of een directe restitutie. Ik heb veel met Djoser gereisd en altijd naar tevredenheid. Nu is het vertrouwen geschaad. Het is bijna al een jaar geleden dat ik een reis geboekt heb en direct betaalt maar kreeg ongevraagd zo'n voucher opgestuurd. Ik heb geen voucher geboekt, maar een reis. Overigens na al die tijd nog geen restitutie ontvangen

    2,0

    2,0
  • Ik ben zeer tevreden over de correcte en snelle afhandeling van de corona voucher omtrent de geannuleerde reis naar Japan.

    9,0

    9,0
  • Vanwege corona is mijn reis niet doorgegaan en heb ik na een half jaar verzocht de voucher uit te keren. Na 5 dagen stond het volledige bedrag op mijn rekening.
    Ik ben zeer tevreden over deze behandeling welke mijn vertrouwen in djoser zeker versterkt heeft!

    9,0

    9,0
Bekijk alle reviews
Terug naar boven