Mijn Djoser-app

Mijn Djoser-app


Lukt het niet om de nieuwste informatie in je Mijn Djoser-app de krijgen? Soms kan de Mijn Djoser-app niet vanzelf updaten door telefooninstellingen. Hieronder een aantal opties om dit op te lossen.


- Synchroniseren
Door rechtboven in de app op de twee pijltjes te klikken wordt de app gesynchroniseerd en wordt de laatste informatie opgehaald:




- Uit- en inloggen
Heeft dit niet het gewenste resultaat dan kun je uitloggen uit de app (onderaan in het menu van de app) en dan opnieuw inloggen.




- Uitloggen en app verwijderen
Als ook dit niet werkt dan kun je uitloggen uit de app (onderaan in het menu van de app), dan de app verwijderen, weer installeren en opnieuw inloggen. Alleen de app verwijderen en weer installeren wil niet altijd werken.


Mocht geen van deze opties resultaat hebben, dan hebben wij op dit moment helaas geen oplossing voor de app. Soms ligt het probleem aan het besturingssysteem van de telefoon die de app niet (voldoende) ondersteund. Alle up-to-date informatie over je reis is echter ook altijd te raadplegen via mijndjoser.nl.