Verzekeringen - Schade

Verzekeringen - Schade

Schade tijdens de reis
Mocht je tijdens de reis schade hebben geleden, dan kun je bij thuiskomst een claim indienen bij a.s.r. Is er bijvoorbeeld tijdens de reis bagage verloren, gestolen of beschadigd of heb je medische kosten gemaakt, dan kan je de schade eenvoudig online via de website van a.s.r. melden.

Klik hier om je schade te melden bij a.s.r. Kies voor 'Schadeverzekering Ik kies zelf van a.s.r.'.

Schade als gevolge van annuleren
Als je je reis onverhoopt moet annuleren, stel Djoser daar dan zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Je dient dit altijd schriftelijk (per e-mail: info@djoser.nl) te doen.

In de e-mail geef je aan welke reis en vertrekdatum je hebt geboekt en welke reizigers er moeten annuleren. Vermeld tevens je factuur- en reserveringsnummer. Je ontvangt dan van ons een annuleringsfactuur. Deze kun je gebruiken voor het claimen van de gemaakte kosten.

Klik hier om annuleringskosten te melden bij a.s.r. Kies voor 'Schadeverzekering Ik kies zelf van a.s.r.'.

Voor informatie over een reeds ingediende schade of bij vragen over het melden van een schade, kun je contact opnemen met a.s.r. op 020-6515253.