Waardering Djoser service in coronatijd

Waardering Djoser service in coronatijd

Benieuwd naar onze service en dienstverlening rondom corona? Bekijk hier de reviews.

Waardering Djoser service Gemiddelde beoordeling: 9,3

Benieuwd naar onze service en dienstverlening rondom corona? Bekijk hier de reviews.


  • Michel

    Omdat door Corona onze reis naar Indonesie niet doorging hebben we toen een Voucher van Djoser gekregen. Omdat we na een jaar erachter kwamen dat een verre reis er voorlopig nog niet inzit, hebben we maar besloten om geld terug te vragen. Na een mailtje naar Djoser was dit binnen enkele dagen geregeld. Prima actie van Djoser,.

    9,0

    9,0
  • Adrie

    Door de corona crisis kon onze reis niet doorgaan en omdat wij voorlopig geen kans zien weer een reis te boeken heeft Djoser onze reissom binnen 4 dagen teruggeboekt. Super geregeld.

    10,0

    10,0
  • Ingrid

    Wij hebben ervoor gekozen om het voucher zo lang mogelijk te houden om Djoser te steunen/financiële ruimte te bieden. Het liefst zouden we dit voucher hebben ingezet voor een nieuw te boeken reis. Helaas zit dit er na 1 jaar nog steeds niet in. Ik hoop toch voor Djoser en onszelf dat we spoedig weer met jullie op reis kunnen. Nadat ik heb gevraagd om het voucher te verzilveren stond het gehele bedrag na 5 dagen op mijn rekening.

    10,0

    10,0
  • Engeline

    Ik heb contact opgenomen met Djoser om te vragen of de geldigheid van mijn reisvoucher verlengd kon worden, omdat die bijna verliep en ik nog geen reis durf te boeken naar verre landen, zoals India en Nepal. Helaas kon dat niet, maar er werd meteen voorgesteld dat ik om restitutie kon vragen en ook goed uitgelegd hoe ik dat moest doen. Het was erg makkelijk en het geld is binnen een week gestort op mijn rekening. Top!

    9,0

    9,0
  • Yvette

    Uitstekende communicatie en vlotte afhandeling in deze coronatijd!

    10,0

    10,0
  • Marguerite

    Onze vakantie is ivm Corona afgezegd. Het uitgeven en later uitbetalen van de Corona voucher is probleemloos gegaan. Onze vragen werden snel en duidelijk beantwoord door Djoser.

    10,0

    10,0
  • Petra

    Prettig en duidelijk te woord gestaan. Snelle regeling van voucher in 2020 en vlotte restitutie in 2021. Wij zijn heel tevreden.

    10,0

    10,0
  • Andre

    Wij zijn erg tevreden over de afhandeling van het voucher, na te kennen hebben gegeven dat wij de restitutie wilden ontvangen was dit ook op de kortst mogelijke termijn voldaan. Chapeau Djoser.

    10,0

    10,0
  • René

    Zeer tevreden over de afhandeling. Snel en zonder gedoe.

    10,0

    10,0
  • Anke

    Heel erg goed. Helaas kon de reis naar Japan eind maart ook dit jaar niet doorgaan. Mijn hartelijke dank, dat ik binnen een paar dagen restitutie ontving van mijn corona-voucher.

    10,0

    10,0
  • Harald

    Netjes afgehandeld. Gewoon je afspraken nakomen ondanks een lastige tijd.

    9,0

    9,0
  • Guy

    Beste reclame… door correct en vlug te handelen. Helaas had Djoser - eind juli - onze wereldreis naar Zuid-Afrika, Botswana, Namibië & Victoriawatervallen met vertrek op 15 september wegens corona geannuleerd. Begin augustus heeft Djoser - het niet onaardige grote voorschot - reeds op onze bankrekening gestort. Djoser… een betrouwbare organisatie waar reizigers nog van tel zijn en reizen steeds dat tikje meer authenticiteit bevatten.

    10,0

    10,0
  • Harry

    Het verzoek om uitbetaling van de voucher is goed gekeurd en bijzonder snel afgewikkeld. Mijn waardering daarvoor!

    9,0

    9,0
  • Marjon

    Zeer goede en prettige service rondom het voucher. Heldere communicatie en goede vlotte afhandeling na verzoek tot restitutie. Boven verwachting!

    10,0

    10,0
  • Heidi

    Nadat ik telefonisch om restitutie had gevraagd, werd het voorgeschoten bedrag heel snel overgeschreven. Het werd wel op geen enkele manier gecommuniceerd, dat men het voucher bedrag kon terugvragen in plaats van om te wisselen. Dit ben ik enkel via forums te weten gekomen. Daarom een 7, anders was het een 10 geweest.

    7,0

    7,0
  • Anja

    Ben zeer tevreden en prettige, gemakkelijke afwikkeling van mijn voucher

    10,0

    10,0
  • Katrien

    De restitutie is zonder discussie of problemen verlopen. Er werd niet aangedrongen om te behouden of te boeken. De betreffende mails waren ook heel persoonlijk en duidelijk.

    9,0

    9,0
  • Elly

    Alles prima geregeld. Eerst een voucher gehad, na een half jaar hebben we het geld terug gevraagd en is het zonder problemen op de rekening gestort. We staan te popelen om weer een mooie reis te boeken en gaan dit zeker doen zodra dit weer mogelijk is. Natuurlijk bij Djoser!

    10,0

    10,0
  • Wilbert

    Vlotte afhandeling van mijn verzoek tot restitutie van de reissom.

    9,0

    9,0
  • Martin

    Onze geplande reis naar Sulawesi-Papoea in april 2019 werd afgelast en we kregen een corona-voucher. Pas toen in december bleek dat er voor de eerste helft van 2020 nog geen uitzicht was op reizen buiten Europa hebben wij de terugbetaling van de corona-voucher gevraagd. Binnen de twee weken stond het geld terug op onze rekening. Prima. Van zodra er beter zicht is op de reismogelijkheden boeken wij de reis opnieuw bij Djoser.

    10,0

    10,0
  • Willem

    Wij geven Djoser de complimenten voor Informatie, communicatie en afhandeling van het Corona-voucher. Dit was een voorbeeld van ""geen gezeur garantie"".

    9,0

    9,0
  • Willem

    Onze aanvraag voor restitutie van de voucher is netjes en snel (binnen 10 dagen) afgehandeld. We hadden ook niet anders verwacht, gezien de goede ervaringen met reizen die wij met Djoser al hebben gemaakt.

    10,0

    10,0
  • Liesbeth

    Teruggave van reissom voor voucher ging zonder problemen en werd vrij snel uitgevoerd.

    8,0

    8,0
  • Froucke

    Na mijn verzoek volgde de terugbetaling heel snel. Als het weer bij ""het oude"" is, ga ik zeker weer met Djoser op reis.

    10,0

    10,0
  • Gijs

    Djoser betaalde heel snel mijn voucher uit. Weinig moeite, geen gezeur. Klasse.

    9,0

    9,0
  • José

    Prettig telefoongesprek en snel mijn geld terug gestort.

    10,0

    10,0
  • William

    Steeds netjes geïnformeerd en op onze vraag stond het verschuldigde bedrag binnen de week terug op onze rekening. Kijken vol ongeduld om in de toekomst terug met Djoser op stap te gaan.

    10,0

    10,0
  • Hélène

    De berichtgeving in het begin was sumier middels nieuwsbrieven waar andere organisaties dat wel deden. De voucher had ik in eerste instantie niet ontvangen via de mail, maar na melding werd deze direct gemaild en ook per post verstuurd. En alle keren dat ik telefonisch of per mail contact heb gehad is dit uiterst vriendelijk en snel verlopen. Alle complimenten voor de communicatie is deze zeer lastige tijd voor jullie en die heb ik zeker verteld in mijn kennissenkring. Chapeau!! Op naar weer een mooie tijd dat we weer onbeperkt mogen reizen!

    9,0

    9,0
  • N.

    Afwikkeling voucher ging soepel en naar tevredenheid.

    8,0

    8,0
  • Dick

    Djoser heeft, na het even af te wachten van hoe corona zich ontwikkelde, netjes onze vakantie naar afrika geannuleerd. Jammer maar er komt hopen wij liefst dit jaar nog een herkansing. Eerst vaccinatie en dan boeken.....

    8,0

    8,0
  • Peggy

    Super goede organisatie, goede en bekwame reisleiders.

    9,0

    9,0
  • Hans

    Corona-voucher zonder problemen omgewisseld voor restitutie. Eerst volgende gelegenheid gaan wij graag weer met Djoser op reis.

    10,0

    10,0
  • Diane

    Mijn geannuleerde reis Japan werd zonder problemen omgezet in een voucher. Toen na 9 maanden Corona er nog geen beterschap was in de situatie, vroeg ik de terugbetaling aan. Dat werd vriendelijk geregeld in Gent. De volledige som stond na een week op mijn rekening ! Super ! Dank ! Dat verdient een compliment! Ik heb het aan al mijn vrienden doorverteld.

    10,0

    10,0
  • Jeroen

    Terugbetaling zonder enig probleem, snel en heel eenvoudig. Klasse.

    10,0

    10,0
  • Hanneke

    Wat jammer dat we dit jaar weer geen reis kunnen maken met Djoser! De Corona voucher is prima afgehandeld, we hebben zonder enig probleem ons geld terug gekregen. Ook hierin is alles weer prima geregeld! Tot gauw Djoser!!

    10,0

    10,0
  • Julia

    Zeer goede service. Ik ben goed op de hoogte gehouden mbt de corona maatregelen. Voucher kon ik moeiteloos verzilveren.

    10,0

    10,0
  • Joke

    Niet moeilijk doen omdat ik mijn geld terug wilde en binnen 3 dagen geld op mijn rekening. Super service!! Hoop in de toekomst zeker weer een mooie wandelvakantie bij jullie te kunnen boeken.

    9,0

    9,0
  • Van Dam

    Ik kreeg als eerste een voucher en na een 3/4 jaar heb ik om restitutie gevraagd en ik had al heel snel mijn geld terug, zeer goede service, ik kan ook niet wachten dat we weer kunnen reizen.

    8,0

    8,0
  • Eugene

    Na een mail waarin ik om uitbetaling van mijn voucher vroeg kreeg ik dezelfde dag een positieve reactie en binnen 3 dagen stond het geld op mijn rekening.

    9,0

    9,0
  • Fred

    De service en (re)acties zijn zeer correct

    10,0

    10,0
  • Esther

    De voucher had een goed tijdstraject met ruime mogelijkheden. Na contact te hebben gehad, snel uitbetaald. We gaan in 2022 weer boeken!

    9,0

    9,0
  • Francien

    Heel goed geholpen met onze restitutie aanvraag. Als het weer kan, zullen we zeker weer bij Djoser boeken.

    10,0

    10,0
  • Sandria

    Ik heb telefonisch contact gehad over de coronavoucher. Ik vond de afhandeling top! Ik werd netjes te woord gestaan. En al mijn vragen werden goed beantwoord.

    9,0

    9,0
  • Marian

    Zeer goede service rondom de afwikkeling van de voucher. dit was vlot geregeld en we hadden ons geld vlot terug gekregen.

    9,0

    9,0
  • Luc

    Toen al duidelijk was dat de reis niet zou kunnen doorgaan werd toch geëist dat de hoofdsom werd betaald. Totaal niet klantvriendelijk, uitsluitend vanuit Djoserbelang handelend. Zwaar minpunt. De terugbetalingsaanvraag na bijna een jaar werd dan weer zeer vlot behandeld en afgehandeld. Pluim.

    7,0

    7,0
  • Monique

    Corona-voucher ontvangen en omdat een reis naar Zuid-Afrika er voor ons dit jaar helaas niet in zit hebben we het geld terug gevraagd. Binnen een week was het bedrag teruggestort. Wij zijn heel erg tevreden.

    10,0

    10,0
  • Andries

    Reis naar Rusland was gecanceld wegens Corona. Eerst een voucher en na 6 maanden omgezet naar geld terug. Geld binnen een week op rekening. Hulde.

    10,0

    10,0
  • Denise

    Ik heb alleen maar lof voor de afwerking met onze voucher. Vrijdag namiddag een e-mail met de vraag of voucher kon terug betaald worden. Onmiddelijk een bevestigend antwoord en dinsdag daarop stond het geld al op de rekening.

    10,0

    10,0
  • Ger

    Na 9 maanden en 1 mailtje werd de voucher snel uitbetaald. Ook de communicatie was vanaf het begin goed. Wat ik alleen nog steeds vervelend vind is dat ik het volledige reisbedrag verplicht moest betalen, terwijl al duidelijk was dat onze reis naar Japan niet door zou kunnen gaan en inderdaad 2 weken later (pas) werd gecanceld door Djoser.

    7,0

    7,0
  • Cees

    Bij het annuleren van de reis was Djoser niet altijd even duidelijk maar het verstrekken van de voucher ging verder probleemloos. Ik heb de voucher contant laten uitbetalen en ook dit is probleemloos verlopen. Het verzoek werd zonder opmerkingen geaccepteerd en de uitbetaling was binnen enkele dagen gerealiseerd

    8,0

    8,0
  • Felix

    Ik ben heel blij met de service die Djoser brengt ook al konden we niet op vakantie. De terug betaling verliep vlekkenloos en het personeel was altijd heel hoffelijk. Bedankt hiervoor!

    10,0

    10,0
  • M.

    Prima afhandeling voucher, en heel snel geld terug!

    9,0

    9,0
  • Jannie

    De afwikkeling van de betaling werd binnen 10 dagen geregeld. Erg blij om mijn compliment voor Djoser

    9,0

    9,0
  • Wim

    Lof voor de snelle afwikkeling betaling vouchers, geeft belang aan van goede
    organisaties en betrouwbaarheid.

    8,0

    8,0
  • Piet

    De restitutie van de corona-voucher is naar volle tevredenheid volledig en snel teruggestort. Daarvoor nog onze hartelijke dank.

    10,0

    10,0
  • Dirk

    Direct voucher ontvangen. Op vraag van restitutie is snel gehandeld en de terugbetaling heeft niet op zich laten wachten.

    8,0

    8,0
  • Hans

    Het duurde erg lang tot eindelijk werd verteld dat de reis niet door zou gaan en we een voucher zouden krijgen voor onze Thailandreis van augustus 2020. Daardoor konden wij niet iets dicht bij huis boeken, omdat we anders het risico zouden hebben dat we 2 vakanties in de zomervakantie geboekt zouden hebben. Toen het uiteindelijk bekend werd gemaakt door Djoser (juni) was het best lastig om nog een leuk alternatief dichtbij te boeken. We vonden het niet prettig dat we zo lang aan het lijntje gehouden zijn.

    We hebben vervolgens het voucher aangehouden tot eind november. Toen wij per email vroegen om dit uit te betalen, was dit heel snel en netjes geregeld door Djoser, zonder het stellen van lastige vragen. De betaling was binnen ca. een week binnen, erg correct!

    Uiteraard hebben wij begrip voor de reisbranche, en zeker ook voor Djoser. Ook wij willen graag dat Djoser en andere organisaties in de toekomst mooie reizen kunnen gaan aanbieden, dus we snappen dat het heel lastig is om een reis te annuleren en iedereen geld terug te gaan geven. Maar we vinden het ook belangrijk om ook te kijken vanuit de kant van de klant.

    6,0

    6,0
  • Edwin

    Helaas werd door de Corona-crisis onze geboekt reis geannuleerd. Djoser heeft ons een reis-Voucher aangeboden. We hebben dit aanbod aangenomen omdat we onze droomreis in de toekomst toch willen maken.

    De situatie is echter nog steeds zo onzeker dat we ook komend jaar onze reis niet kunnen maken. Voor ons een reden om te verzoeken de waarde van de voucher uit te betalen. Dit was geen enkel probleem en sneller dan verwacht stond het bedrag op onze rekening.

    Compliment voor de service.

    9,0

    9,0
  • Han

    De afhandeling van de Corona voucher voor restitutie ging super. Zeer snelle reactie en uitbetaling.

    9,0

    9,0
  • Brigitte

    Onze familiereis naar Vietnam, Cambodja en Thailand is in juli 2020 vanwege Corona helaas niet doorgegaan. De aanbetaling van de reis is omgezet in een voucher, die ik na 6 maanden weer kon omzetten in geld. Het bedrag van de aanbetaling stond gelijk de volgende dag op mijn bankrekening, nadat ik het geld terug gevraagd had. Nogmaals dank voor de snelle en uitstekende service.

    10,0

    10,0
  • Familie Schepers

    Omdat met vakantie te gaan dit jaar erg onzeker is, hadden wij besloten om restitutie te vragen voor onze voucher. Mailtje gestuurd. en dezelfde dag een reactie. Het geld stond binnen 3 dagen op onze rekening.

    Super! Complimenten voor de snelle afhandeling.

    10,0

    10,0
  • Dominique

    Zeer tevreden over afhandeling niet doorgaan reis vanwege corona. In eerste instantie een voucher die 1 jr. geldig bleef. Met te weinig vakantie vooruitzichten verzocht om de voucher uit te betalen. Binnen 5 dagen stond het geld op mijn rekening.

    9,0

    9,0
  • Pieter

    Beste Djoser,

    Wij zijn van 2008 reeds 13 maal met Djoser op reis geweest. Tijdens de coronatijden hebben we dan twee maal geboekt voor China en een maal voor Argentinië en Brazilië. Deze twee reizen werden geannuleerd en hiervoor kregen we een voucher. Na ongeveer een jaar hebben we dan het bedrag volledig teruggestort gekregen op onze rekening.

    Nu wachten we tot Corona volledig achter de rug is om terug met Djoser de wereld verder te verkennen.

    Groetjes,

    Olga en Pieter

    10,0

    10,0
  • Mariet

    Op ons verzoek hebben wij vorig jaar meteen een voucher ontvangen ter waarde van de door ons betaalde reissom. Begin dit jaar is, wederom na ons verzoek, binnen een week de voucher volledig verzilverd. Zeer tevreden dus.

    9,0

    9,0
  • Jan

    Dan merk je dat je hebt geboekt bij een gerenommeerd reisbureau. Binnen 36 uur geld op mijn bankrekening

    10,0

    10,0
  • Peter

    Helaas kon onze lang geplande reis naar Vietnam en Cambodja i.v.m. Corona niet doorgaan. Daarvoor een voucher ontvangen, maar begin dit jaar toch besloten tot restitutie. Is na een verzoek hiervoor onmiddellijk gehonoreerd.

    Complimenten en veel waardering hiervoor. Wanneer de situatie het redelijkerwijze weer toestaat, gaan we hoogstwaarschijnlijk weer boeken.

    10,0

    10,0
  • Mieke

    Heldere uitleg en snelle restitutie.

    10,0

    10,0
  • Harrie

    Alles met name de terugbetaling is correct afgehandeld.

    9,0

    9,0
  • Dineke

    Dank voor de eenvoud en snelheid waarmee ik mijn voucher kon inwisselen voor geldteruggave.

    10,0

    10,0
  • Ari

    Al vrij snel hadden we het vermoeden dat onze reis naar Tanzania niet door zou gaan. Vrij snel bericht gekregen van Djoser dat vooruitbetaling in een voucher omgezet zou worden en de verdere betaling niet hoefde te gebeuren. In de hoop dat we in 2021 de reis alsnog zouden doen vonden wij de voucher prima. Helaas, begin 2021 lijkt het erop dat ook deze zomer Tanzania niet mogelijk is. Hierom vroegen wij om uitbetaling van de voucher. Eerlijk gezegd verwachtten wij wat problemen hierbij, maar het was binnen twee weken helemaal geregeld. Top service hoor.

    9,0

    9,0
  • Richard

    Omdat de onzekerheid voortduurde hebben we na 9 maanden onze vouchers laten restitueren. Heel netjes in binnen 48uur!

    10,0

    10,0
  • Gerrie

    Ik wil zeggen dat ik erg te spreken ben over de wijze waarop mijn verzoek om uitbetaling is afgehandeld. Binnen een week had ik het geld op mijn rekening.
    Ik kom vast en zeker terug bij Djoser. Ik hoop zo gauw mogelijk.

    9,0

    9,0
  • Hans

    Prima geregeld, en snel.

    9,0

    9,0
  • Ruud

    Aangezien wij in 2021 geen gebruik konden maken van de voucher (reis 2020), konden wij deze zinder problemen laten restitueren. Goed geregeld van Djoser.

    8,0

    8,0
  • Dick

    Keurig, duidelijk, snel en netjes afgehandeld.

    10,0

    10,0
  • Annemieke

    Djoser geeft een hoogstaande service. Niet alleen bij de reizen die ze aanbieden, maar ook tijdens deze corona crisis. Binnen een week stond het geld terug op mijn rekening. Zonder problemen, zonder gedoe.

    9,0

    9,0
  • Kees

    De service van Djoser met betrekking tot uitgifte en restitutie van de coronavoucher vond ik prima, snel, en vriendelijk; dank hiervoor!

    9,0

    9,0
  • Karin

    Prima! Geld stond binnen een week op onze bankrekening.

    10,0

    10,0
  • José

    Aanvankelijk was er even onduidelijkheid over de afhandeling van de geboekte en betaalde reizen. Maar al vrij snel kreeg ik een voucher en toen ik deze wilde inwisselen voor geld eind 2020 is dit snel geregeld werd er niet geprobeerd mij over te halen om de voucher te behouden en ontving ik het volledige bedrag door mij aanbetaald terug.

    9,0

    9,0
  • Erik

    Wij hadden een reis naar Thailand geboekt met het hele gezin, helaas kon deze door corona niet door gaan. Dit is door Djoser op een nette en duidelijke manier gecommuniceerd, de voucher is ook op initiatief van Djoser verstrekt.

    Omdat we in 2021 agv corona nog steeds verwachtten niet op reis te kunnen naar Thailand werd er door Djoser zonder enige terughoudendheid aangeboden om de voucher terug te betalen. Dit voeld eniet helemaal goed wetende dat de resibranche het ontzettend zwaar heeft in deze periode.

    Desondanks werd er aangegeven dat dit echt geen probleem was en werd het geld zeer snel geretourneerd. Top service! In 2022 komen we zeker terug om een mooie reis te maken met Djoser!

    10,0

    10,0
  • Jos

    Afhandelen geannuleerde reis is prima verlopen

    8,0

    8,0
  • Anneke

    Het was inderdaad bijzonder spijtig dat de reis die ik met mijn zoon naar de VS zou maken, door Corona niet kon doorgaan. We hebben er alle begrip voor dat reisorganisaties zoekende waren, wat er wel en niet mogelijk was. Net als de rest van Nederland en daarbuiten.

    Helaas is het niet mogelijk de reis dit jaar te maken, ervan uitgaande dat dit zou kunnen. We hebben snel bericht van de restitutie ontvangen en na 6 maanden is onze aanbetaling ook snel aan ons terugbetaald. Zodra het weer mogelijk is, is Djoser voor ons de eerste reisorganisatie waar we onze reis willen boeken.

    9,0

    9,0
  • Marie

    Ik was zeer aangenaam verrast door de uitmuntende service van Djoser.
    Omwille van het coronavirus kon onze fietsreis door Vietnam/Cambodja in 2019 niet doorgaan. Een voucher die één jaar geldig bleef volgde al snel.
    Nu het er naar uitziet dat we in 2020 ook nog niet zullen kunnen reizen - als Belgen mogen we zelfs niet meer naar onze buurlanden Nederland of Frankrijk - heb ik om terugbetaling gevraagd. Dit werd ongelooflijk snel niet alleen goedgekeurd maar ook daadwerkelijk betaald. Dank u Djoser voor het gemak en de snelheid waarmee dit in orde werd gebracht!

    Zodra we terug onze vleugels kunnen uitslaan, boeken we een reis bij jullie. Beloofd!

    10,0

    10,0
  • Ankie

    De eerste communicatie over onze reis...wel niet doorgaan vond ik niet zo prettig. Ik voelde me afgescheept....het leek er toen op dat ik zelf maar moest beslissen of ik het risico wilde nemen of niet...ik was zelf verantwoordelijk, ik werd geacht het resterende bedrag over te maken...enz...het was een hele onzekere tijd, natuurlijk ook voor jullie. Nadat het duidelijk werd dat onze reis niet kon doorgaan, dus van jullie kant werd geannuleerd vond ik het goed geregeld. We kregen een voucher en zoals beloofd kon ik vanaf december het bedrag terug vragen. Na 1 mail was het geregeld en werd het bedrag terug gestort. Prima dus.
    Al met al heel tevreden.

    9,0

    9,0
  • Patrick

    Ik heb helemaal geen voucher ontvangen voor mijn geannuleerde reis.

    Ik vond het wel vreemd dat ik na het bericht dat de reis niet kon doorgaan (19/3/20) helemaal niets van jullie hoorde i.v.m. voucher of terugbetaling.

    Het is pas toen ik op jullie site zag dat anderen wel een voucher en/of terugbetaling hadden ontvangen, dat ik eveneens terugbetaling heb gevraagd (25-11-20) en vrij snel ontvangen.

    Samengevat: 0/10 voor communicatie, 10/10 voor afhandeling terugbetaling.

    5,0

    5,0
  • José

    Onze corona-voucher omgewisseld zonder problemen. Prima service! Hopelijk kunnen we terug zonder restricties reizen, dan zullen we voor Djoser kiezen.

    10,0

    10,0
  • Miriam

    Prima, snelle teruggave zonder gedoe.

    9,0

    9,0
  • Magda

    Heb binnen de 10 dagen mijn voorschot terug gekregen. Bij andere maatschappijen waar ik vanalles geboekt heb, duurt dat 4 maanden. Bedankt voor de vlotte samenwerking en nog tot ziens later.

    10,0

    10,0
  • Marco

    Heb na een jaar toch besloten over te gaan tot restitutie van 2 reizen. Geen probleem, fijn telefonisch en administratief geholpen. Dikke pluim, ik kom zeker bij jullie terug.

    10,0

    10,0
  • Kristiaan

    Onze reis was gepland in april 2020. We hebben destijds vlug een voucher ontvangen, waar we moesten herboeken voor 2021. Nu onlangs hebben we besloten een restitutie aan te vragen wegens de onzekere situtatie. In amper 1 week werd dit geregeld en stond het volledige bedrag, incl dossierkosten, op onze rekening. TOP!

    10,0

    10,0
  • Anja

    Ik heb gekozen om mijn voucher terug in geld te vragen. Dit is heel correct en snel verlopen. Ben zeer hierover.

    10,0

    10,0
  • Leen

    Na 2x keer annulering van onze reis hebben wij snel ons geld terugontvangen. Dank voor de snelle afhandeling.

    9,0

    9,0
  • Anneke

    Ik ben supertevreden over de afhandeling. Na het sturen van een mailtje om de voucher te verzilveren hadden we heel snel het geld op onze rekening staan. Heel goed geregeld. Ik kijk er naar uit om weer een reis bij jullie te boeken zodra het weer mogelijk is.

    10,0

    10,0
  • Judy

    Wij zijn erg te spreken over de afhandeling van de door ons geboekte reis. Wij hebben nog een half jaar gewacht voordat we de voucher hebben ingeleverd en gevraagd om restitutie. Binnen een week kregen wij het geld terug.

    10,0

    10,0
  • Cindy

    Na alle commotie over de reisvouchers kan ik niet anders zeggen dat Djoser mijn aanvraag tot restitutie vlot en zonder allerlei smoesjes heeft afgehandeld. Er werd mij gezegd dat het binnen 10 dagen teruggestort zou worden en binnen een week stond het gehele bedrag op de rekening. Zodra de mogelijkheid er weer is, zal ik de reis alsnog bij Djoser boeken.

    10,0

    10,0
  • Erik

    Er is mij goed uitgelegd dat ik de Voucher kon inwisselen tegen een nieuwe reis en als dit in december niet lukte dan kon ik geld terugvragen. Dit heb ik in januari gedaan en werd snel geregeld.

    9,0

    9,0
  • Liliane

    Desondanks alle moeilijkheden die veroorzaakt werden door corona heeft Djoser voorgesteld om onze reis om te zetten in een voucher. Eerst wilden ze wel dat wij de volledige reissom zouden betalen. Dat was begin begin mei, want wie kon voorzien dat deze toestand zo lang zou duren. Een week later kregen wij bericht dat ons voorschot omgezet zou worden in een voucher.

    Begin dit jaar hebben wij, spijtig genoeg, voor restitutie gekozen. Het zou onze 7e wereldrondreis met Djoser geweest zijn Hopelijk kan onze rondreis Colombia volgend jaar doorgaan.

    8,0

    8,0
  • Edwin

    Procedure mbt het voucher is prima verlopen. Snel en zorgvuldig.

    10,0

    10,0
  • Francien

    Snelle, correcte afhandeling

    9,0

    9,0
  • Erik

    Toen bleek dat eizen in 2020 niet meer mogelijk was, heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie diensten die mij verzochten om per e-mail mijn reis te annuleren en om een voucher aan te vragen, die ik dan zeer snel ontvangen heb. Toen mijn voucher bijna te vervallen kwam heb ik om terugbetaling verzocht en binnen de week stond het geld terug op mijn rekening. Top gegeregeld!

    10,0

    10,0
  • Martine

    Mijn eerste reis geboekt bij Djoser en toch is mijn voucher volledig terugbetaald en dit na een eenvoudige vraag per mail. De terugstorting is ook verlopen zoals er afgesproken was. In tegenstelling tot sommige andere reisorganisaties dus een prima service! Ik zie er naar uit om mijn eerste Djoserreis opnieuw te kunnen plaatsen.

    10,0

    10,0
  • Karin

    Omdat we het nog niet zagen zitten om dit jaar een vliegreis te maken, hebben we besloten om onze voucher te laten uitbetalen. Dit was geen enkel probleem en was ook zeer snel afgehandeld. Het bedrag was na een paar dagen al op onze rekening gestort.

    10,0

    10,0
  • Lode

    Op verzoek werd de voucher al na een paar werkdagen uitbetaald, dus dat is prima geregeld.

    10,0

    10,0
  • Bert

    Ik had in eerste instantie de Vouchter ontvangen. Na een half jaar het geld alsnog terug gevraagd en daar werd spoedig op gereageerd. Het geld werd snel teruggestort. Kortom, prima afgehandeld door Djoser!

    9,0

    9,0
  • Jean

    Ik heb gewacht tot de voucher bijna verlopen was. Na een telefoontje kreeg ik quasi onmiddellijk mijn geld terug. Dit verliep heel snel en probleemloos. Ik kan dat heel erg appreciëren.

    10,0

    10,0
  • Matthieu

    Probleemloos verlopen

    10,0

    10,0
  • Cees

    De service is erg goed, ik heb de reis 3 keer doorgeschoven, maar door corona kon het niet doorgaan. Maar de eerst volgende reis die doorgaat wil ik mee.

    9,0

    9,0
  • Monique

    Een mailtje gestuurd met verzoek restitutie. Twee mailtjes terug gehad: een dat ze mijn mailtje ontvangen en gelezen hadden. Een dat het geld overgemaakt was. Keurig! Binnen 4 dagen

    10,0

    10,0
  • Familie Dijksman

    De communicatie, informatie en afhandeling was dik in orde. Gezien de ingewikkelde omstandigheden waar (ook) de reisbranche zich in bevindt hebben wij hiervoor veel respect.

    10,0

    10,0
  • Tinus

    Wij hebben na het niet doorgaan van onze reis niet omgeboekt maar netjes na een half jaar de reissom terug geboekt gekregen. Super goed geregeld. Nogmaals dank daarvoor.

    9,0

    9,0
  • W.

    Geweldige service. Vrijdag gemaild over teruggave reissom, maandag bevestiging, binnen 10 dagen op rekening, maar na 4 dagen op vrijdag was het er. Nogmaals prima gedaan. Als het weer kan zijn jullie de eerste aan wie we denken.

    10,0

    10,0
  • Linda

    Jammer dat de reizen niet konden plaatsvinden. Wij hebben al 5x een Djoser familie reis gemaakt en zouden onze laatste familie reis gaan maken. Dit ging door de Corona pandemie helaas niet door. We kregen een voucher in de hoop dit jaar te kunnen gebruiken voor de reis. Dit gaat denk ik dit jaar weer niet lukken ivm de Corona. We hebben de voucher omgewisseld voor restitutie en hopen dit in de winter of zomer van 2022 weer te gebruiken voor een mooie reis. Waarschijnlijk niet voor een familie reis, maar voor een avontuurlijke groepsreis en we hopen dat de kinderen (nu te oud voor de familie reizen) nog een mooie reis samen met ons willen doen. Zo niet.... gaan we met z’n tweetjes een mooie groepsreis uitzoeken. Zo zijn wij jaren geleden ook begonnen. Wie weet inspireren we onze kinderen in de toekomst ook mee.

    9,0

    9,0
  • Jeroen

    Djoser heeft netjes gehandeld met de vouchers. We hadden voor 2020 twee reizen geboekt. In mei naar Israël en in juli naar Namibië. Israël hadden we verplaatst naar 2021 en voor Namibië hebben we een voucher ontvangen. Begin 2021 hebben we de voucher van Namibië laten uit betalen omdat nog steeds niet duidelijk was wat de mogelijkheden waren met de zomervakantie. Betaling was binnen een week geregeld. Uiteindelijk ging Israël ook niet door en heeft Djoser zelf het geld geretourneerd. Dus niet eerst een voucher.

    10,0

    10,0
  • Rob

    Snelle en zeer goede service!

    10,0

    10,0
  • Marten

    Prima service en afhandeling.

    9,0

    9,0
  • Nienke

    Snelle reactie en binnen een paar dagen had ik het bedrag van de voucher terug ontvangen.

    9,0

    9,0
  • Erna

    Prettige en snelle afhandeling toen we aangaven onze aanbetaling gerestitueerd te willen hebben.

    9,0

    9,0
  • Lily

    Super tevreden. Na een mailtje aan Djoser dat ik mijn voucher wilde omzetten naar restitutie kreeg ik na enkele dagen van Djoser het bericht dat ik binnen 20 dagen het geld op mijn rekening mocht verwachten. Het verbaasde mij dat ik het zelfs binnen de week op mijn rekening zag. Dikke pluim voor Djoser. Op het ogenblik dat het reizen opnieuw mogelijk wordt ben ik als eerste om opnieuw bij Djoser te boeken. Nog nooit teleurgesteld geweest en reeds al meer dan 12 jaar trouwe klant van de groepsreizen.

    10,0

    10,0
  • Alice

    Na annulering een voucher ontvangen. Na een half jaar om restitutie gevraagd en het geld had ik een paar dagen later op mijn rekening.

    10,0

    10,0
  • Maartje

    Voucher ingewisseld en twee dagen later stond het op de bank. Als het kan zullen we zeker weer een reis boeken.

    10,0

    10,0
  • Marcel

    De service rondom de Corona-voucher en de restitutie van het betaalde bedrag was prima. Na ons verzoek om terugbetaling stond het geld snel en zonder vragen op onze rekening. Zodra reizen weer mogelijk is, is Djoser dan ook zeker weer onze keuze.

    9,0

    9,0
  • Frans

    Djoser kwam zijn belofte helemaal na om na een half jaar de voucher in te wisselen, zonder gedoe zelfs met vriendelijkheid.

    10,0

    10,0
  • Jan

    Zeer tevreden over de wijze waarop e.e.a. m.b.t. de Corona problematiek is opgelost. De Corona-voucher kon ik na een half jaar zonder enig probleem laten uitbetalen, omdat we zeer waarschijnlijk door omstandigheden op korte termijn geen reis met Djoser zouden boeken.

    10,0

    10,0
  • Paul

    Mijn geboekte reis naar Jordanië kon in april vorig jaar helaas niet doorgaan. Ik ontving netjes een voucher, die ik na zeven maanden heb omgewisseld voor restitutie. Ik had daar enige moeite mee, omdat ik besefte dat de reiswereld het allesbehalve gemakkelijk heeft. Daarom wilde ik mijn verzoek graag telefonisch toelichten. Ik had me een beetje voorbereid op een lastig gesprek, maar dat bleek totaal niet nodig. Tijdens het gesprek toonde een zeer sympathieke medewerkster van Djoser alle begrip en ze beloofde dat het bedrag over een week of twee zou worden overgemaakt. Zolang heeft het niet eens geduurd. Het bedrag was binnen een paar dagen op mijn rekening bijgeschreven. Geweldige service in zulke omstandigheden!

    10,0

    10,0
  • Charlotte

    Wij vonden het jammer dat er niet meteen konden kiezen voor een restitutie maar eerst een half jaar moesten wachten voor we dit konden aanvragen. In ons geval was er door zwangerschap echt geen mogelijkheid om een nieuwe reis te boeken. Ondanks dat we dit hebben voorgelegd moesten we toch een half jaar wachten.

    6,0

    6,0
  • John

    Wisselden zonder problemen de voucher in voor betaalde geldbedrag. Keurig afgehandeld. Jammer dat onze mooie reis (Egypte) niet door kon gaan. Djoser, sterkte voor de toekomst.

    9,0

    9,0
  • Aad

    Omdat de reis naar australie niet door kon gaan ivm corona kregen wij een voucher die wij naar een paar maanden wilden verzilveren. Dat kosten geen moeite Djoser betaalde binnen een week uit, gewoon top. Als Australie weer de grenzen open gooit dan zijn wij de eerste die deze reis weer gaan boeken
    het zou wel fijn zijn als Djoser ons op de hoogte houd wanneer australie weer reizigers weer toelaat. Ik geef de service van Djoser een 9.

    9,0

    9,0
  • Marcella

    Heel snelle rstitutie toen we besloten dat we liever geld terug wilden ontvangen. Heel fijn, geen gedoe maar snelle en adequate service.

    10,0

    10,0
  • Ineke

    Een mailtje naar Djoser met het verzoek mijn reissom terug te betalen en een week later stond het geld op mijn rekening. Blij dat ik mijn reis bij Djoser had geboekt.

    10,0

    10,0
  • Rudy

    We waren erg teleurgesteld dat onze Griekenland reis niet door kon gaan. De voucher is snel en volgens afspraak overgemaakt, kortom een goede service!

    8,0

    8,0
  • Maretti

    Het was geen punt om het geld, na het aangekondigde half jaar, terug te krijgen.
    Werd netjes, zonder problemen, snel terug gestort.

    10,0

    10,0
  • Bas

    Mijn verzoek om restitutie werd binnen een werkweek naar volle tevredenheid afgewikkeld.

    10,0

    10,0
  • Vincent

    Als fervent Djoser reiziger vond ik het spijtig dat mijn origineel geplande reis niet door gegaan is. Dit gevoel deel ik met zeer veel anderen. De voucher die ik voor deze annulering kreeg werd ingezet voor eenzelfde reis 1 jaar later. Gezien het aantal mensen die nog boeken beperkt is, werd mijn afreisdatum geschrapt. Het voorstel om dezelfde reis te maken op een ander tijdstip kon ik niet aanvaarden omwille van de verlofplanning op kantoor. Djoser had daar het volle begrip voor en werd het volle bedrag integraal en zonder discussie terug gestort. Het bedrag houd ik apart voor een volgende Djoser reis.

    10,0

    10,0
  • Teun

    Dat was een prima snelle afhandeling.

    8,0

    8,0
  • Sonja

    Zoals altijd een uitstekende service. Zelfs in deze moeilijke tijd voor Djoser, zonder problemen geld van de voucher terug gekregen binnen 2 weken.

    10,0

    10,0
  • G.

    Jammer dat we door COVID niet op reis kunnen. Na ontvangst van de voucher en de onzekere tijden om naar verre landen te reizen, hebben we een restitutie van de reissom gekregen. Top! Als het weer mogelijk is om te reizen, zullen wij zeker weer voor Djoser kiezen.

    10,0

    10,0
  • John

    De informatie betreffende corona was goed en de restitutie van de voucher is snel verlopen, hopelijk kunnen we volgend jaar toch de geplande reis boeken bij jullie.

    9,0

    9,0
  • Ahmet

    Ik vind afhandeling van Djoser uitstekend.

    10,0

    10,0
  • Paul

    Uitstekende service, keurig op de hoogte gehouden van de uitstel/afstel en na 1 kort mailtje was de restitutie geregeld. Geen gedoe/vragen/gemaar, gewoon een paar dagen later de aanbetaling keurig teruggekregen.

    Helaas ging de reis niet door, had deze graag willen maken, mogelijk in de toekomst en dan zeker via jullie! Sterkte met de organisatie, hopelijk tot in de toekomst!

    10,0

    10,0
  • Irene

    Uitstekende service! Wij hebben lang gewacht met de aanvraag voor restitutie in de hoop dat we alsnog konden vertrekken voordat de voucher verliep in april 2021. Helaas... Toen we de restitutie in februari 2021 dan toch aanvroegen, werd daar direct op gereageerd en het geld stond dezelfde week terug op onze rekening. Grote dank en we hopen dat we heel snel weer met jullie mee mogen!

    10,0

    10,0
  • Erwin

    Prima service en snel geholpen. Medewerker toonde begripvol voor de situatie. Alles was snel geregeld en het geld was daarnaast zeer snel gerestitueerd.

    8,0

    8,0
  • Bram

    Nadat de reis niet doorging en er ook geen vergelijkbare reis kwam dit jaar hebben wij de voucher laten uitbetalen. Helaas. Wel is een en ander keurig zonder problemen afgehandeld. Zo zie je dat kwaliteit zichzelf terugbetaald.

    10,0

    10,0
  • Lea

    Zeer tevreden. Voorschot reeds na enkele dagen op de rekening. Correcte service. Hopelijk kunnen we in de toekomst terug met Djoser op reis.

    8,0

    8,0
  • Hans

    Helaas hebben wij voor uitbetaling van de voucher moeten kiezen. De uitbetaling hiervan is uitermate snel en correct door Djoser gedaan. Waarvoor hulde!!

    10,0

    10,0
  • Carla

    Alle lof voor Djoser, binnen een paar dagen kreeg ik het geld van de voucher teruggestort. Hopelijk kunnen we snel weer op reis!

    10,0

    10,0
  • Gerard

    Het was voor ons allemaal een lastige tijd. Even wennen wat dit allemaal betekent. Het resultaat was goed en het proces daarheen idem ditto. Dus wij zijn tevreden.

    Een 8 is erg hoog in mijn score!!!"

    8,0

    8,0
  • Jos

    Goede afwikkeling duidelijke afspraken omtrent de voucher en zonder vragen het geld teruggekregen We hebben alweer een reis geboekt want we hebben nu alle vertrouwen in de organisatie.

    10,0

    10,0
  • Christa

    Snelle reactie op het verzoek tot restitutie, nog een aanbod voor mogelijkheden omboeken en snelle uitbetaling na definitieve keuze voor restitutie.

    9,0

    9,0
  • Danielle

    Fijn dat het geld zonder gedoe terug is gestort.

    10,0

    10,0
  • Marijke

    Heel goed telefonisch bereikbaar en eerlijke adviezen gekregen en goede snelle service!

    9,0

    9,0
  • Mariska

    Ik vond de afhandeling fantastisch! Waar ik kennissen/vrienden hoorde klagen over hun geannuleerde reizen en de afhandeling hiervan,had ik echt geen klagen. Mede hierdoor zal mijn eerstvolgende reis hopelijk de Kenia/Tanzania/Zanzibar lodgereis van Djoser zijn. Alleen....wanneer?? Hopelijk kunnen we weer gauw op reis.

    10,0

    10,0
  • Rudi

    Zoals we het gewoon zijn van Djoser ...is alles 100% perfect verlopen zoals wij het willen. Eerst 6 maand gewacht om eventueel nog te boeken, maar helaas covid-19 besliste er anders over en kregen het geld binnen de 3 dagen terug op onze rekening. We kunnen iedereen aanraden om bij Djoser te boeken indien we opnieuw naar 't buitenland mogen reizen. Wij zullen dit alvast zeker doen en liefst zo snel mogelijk. Djoser is gewoon TOP, afspraken komen ze na en altijd fantastische reizen.

    10,0

    10,0
  • Rosanna

    Service was top! Door corona toch de voucher om laten zetten naar geld, omdat wij op korte termijn onze Droomreis niet konden realiseren. Het contact verliep voorspoedig en het geld was snel teruggestort Mocht het in de toekomst wel kunnen, gaan wij zeker weer bij Djoser boeken!

    10,0

    10,0
  • Jan

    Mijn ervaring met Djoser is alleen maar positief. Mijn laatste twee boekingen werden door de coronacrisis afgelast. Uiteindelijk heb ik maar gevraagd om de voucher te verzilveren en zonder problemen werd het bedrag binnen een week teruggestort.

    9,0

    9,0
  • Ernst

    Ik was en ben heel tevreden over de service van Djoser ook de afhandeling van de voucher was perfect, ik kom als de tijd er weer is zeker weer voor een reis, ga zo door!!

    10,0

    10,0
  • Chantal

    Altijd goed geregeld, zowel de reizen an sich als bijv onverwachte tegenslag (annulering vlucht of de huidige coronamaatregelen) Ben altijd prima ontzorgd

    8,0

    8,0
  • Annemarie

    Prima service! Na verzoek om restitutie snelle afwikkeling en terugstorting van het aanbetaalde bedrag voor onze reis. Wij zijn tevreden over de service van Djoser!

    10,0

    10,0
  • Els

    Onze reis naar Tanzania met 4 vriendinnen ging helaas niet door. Er werd ons een voucher aangeboden. Gelukkig kon deze vlot omgezet worden naar een terugbetaling van het voorschot. Waarvoor dank!

    2021 lijkt nog niet echt perspectief te bieden voor een verre reis. We kijken uit naar '22 om de geplande reis alsnog te doen. Steeds tevreden over onze Djoserreizen!

    9,0

    9,0
  • Gerard

    Ik heb het geld teruggevraagd. De afhandeling hiervan is professioneel gedaan!

    9,0

    9,0
  • Franciska

    Ik wilde de voucher uiteraard inwisselen voor een nieuwe reis maar om gezondheidsredenen toch eerst maar om een restitutie gevraagd. Geen probleem en het geld was binnen een week teruggestort. Super geregeld!

    10,0

    10,0
  • Frans

    De omwisseling van mijn voucher voor restitutie is vlot en correct verlopen. Ik ben er heel tevreden over.

    10,0

    10,0
  • Dick

    Voor 3 annuleringen kwam een prompte terugbetaling, voor de 4e in eerste instantie een voucher. Toen bleek dat de meeste reizen waarvoor ik me gemeld had niet meer in het programma van dit jaar waren opgenomen is ook de voucher voor de 4e annulering zonder probleem terugbetaald.

    9,0

    9,0
  • Freya

    Ik ben absoluut tevreden. Onze reis vorig jaar werd geannuleerd helaas. We hebben een jaar gewacht om de voucher te gebruiken, maar aangezien de situatie nog steeds niet veranderd is, hebben we om een terugbetaling gevraagd. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan. Ik zou Djoser zeker aanraden bij vrienden en familie, en de kans bestaat zeker dat ik opnieuw een reis boek bij jullie.

    10,0

    10,0
  • Jan

    Het was top. Gehele afhandeling binnen een week geregeld.

    10,0

    10,0
  • Walter

    Prima afhandeling zonder onnodige vragen. Helder wat ik kon verwachten ten tijde van het krijgen van de voucher alswel tijdens de aanvraag voor restitutie.

    8,0

    8,0
  • Petra

    Kort naonvermijdelijke annulering van mijn reis door Djoser, een voucher ontvangen. Na een half jaar heb ik het verzoek gedaan om de voucher uit te laten betalen. Dat werd na een dag op mijn bankrekening gestort. Heel vlot en goed afgehandeld.

    10,0

    10,0
  • Emmie

    We vinden het prettig en netjes dat na de tweede annulering van de Peru-reis, we zonder vraag vanuit onszelf, het betreffende bedrag terug gestort kregen, ipv wederom een voucher. Dit geeft vertrouwen in Djoser en zullen volgend jaar de gewenste reis, indien mogelijk, weer bij jullie boeken.

    8,0

    8,0
  • Nelle-Mieke

    Mijn reis (in april) is nu twee keer afgelast. Ik beoordeling de afhandeling bij beide keren als zeer correct. Waarvoor mijn hartelijke dank. Ik hoop dezelfde reis echt nog een keer te maken...

    9,0

    9,0
  • Bas

    Perfecte afhandeling rond corona; na eerst een akkoord voor omboeking van Djoser en toen dit ook niet door kon gaan een voucher ontvangen te hebben, werd onlangs op mijn verzoek het voucher vlot uitbetaald door Djoser, waarvoor nogmaals mijn dank

    9,0

    9,0
  • Ine

    De service van Djoser vind ik heel goed, zowel bij inschrijving, informatievoorziening als bij het inwisselen van de voucher! Medewerkers en het systeem zijn heel klantgericht!

    9,0

    9,0
  • Theodora

    Heel goed. Ik zou Djoser aan ieder, die is geinteteseert in reizen, aanbevelen.

    10,0

    10,0
  • Wim

    Alles is spontaan goed geregeld, zelf geen energie in hoeven te steken.

    9,0

    9,0
  • Roos

    De afwikkeling van annulering, voucher en later omzetten naar geld retour verliep zeer prettig, snel en klantvriendelijk.

    10,0

    10,0
  • Carla

    De afhandeling van de voucher naar restitutie is heel prettig verlopen. Ik hoopte mijn voucher weer voor een reis te gebruiken, maar helaas was dat nog niet mogelijk en men was heel behulpzaam om de waarde uit te keren. Bedankt en hopelijk tot gauw. :)

    10,0

    10,0
  • Ingrid

    Bedankt voor de prima service en correcte afhandeling. Als de corona problemen voorbij zijn kies ik zeker weer een reis uit jullie mooie aanbod.

    10,0

    10,0
  • Jean-Marie

    Hoe jammer het ook was om dezelfde reis 2 keer achter elkaar te moeten missen, is de behandeling door Djoser echt goed verlopen.

    10,0

    10,0
  • Nico

    Mijn reis het vorig jaar naar Madagascar is dus niet door gegaan. Zonder enige moeite heb het voucher geaccepteerd. Dit in de hoop dat de lockdown niet te lang zou duren. Daarbij de geruststelling dat de SGF garant zou staan voor terug betaling. In Januari was er nog steeds geen verbetering en mijn verwachting dat het dit jaar ook niet beter zou worden heb ik de voucher verzilverd. Dit is dan ook probleemloos gebeurd. Perfecte service van djoser. Daar ik COPD heb in lichte mate is het voor mij een probleem reizen met een mondkapje. Mocht dat weer normaal worden en ik nog steeds vitaal genoeg ben om te reizen zal ik dat zeer zeker weer doen. Ik verheug me er nog steeds op mooie reizen te kunnen maken.

    10,0

    10,0
  • Sippie

    Prima afhandeling m.b.t de corona-voucher en nadien de snelle restitutie van de reissom omdat de nieuw geboekte reis ook niet door kon gaan.

    9,0

    9,0
  • Ria

    Geweldige service, heb maar één keer contact hoeven op te nemen toen bleek dat we nog niet iets anders konden boeken en meteen ons geld terug gekregen.

    9,0

    9,0
  • Erik

    Jammer dat onze reis niet door kon gaan. We zijn goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk het geld terug ontvangen van de voucher. Wordt vervolgd, dit is hopelijk uitstel van onze reis.

    9,0

    9,0
  • Hans

    Ik heb aanvankelijk de gebruikelijke voucher ontvangen. Maar omdat de situatie voor ons erg onzeker bleef heb ik om restitutie gevraagd. Eerlijk is eerlijk: de service was perfect!

    9,0

    9,0
  • Magda

    Alle gegeven informatie en tijdspad waren erg duidelijk. De persoonlijke benadering was zeer duidelijk en erg vriendelijk. Bij verzoek tot restitutie (na afgesproken 6 maanden) is meteen alles per omgaande keurig netjes af gehandeld. Mijn waardering hiervoor.

    9,0

    9,0
  • Rik

    Bij het aanvragen van de restitutie werd niet moeilijk gedaan. Sterker nog, binnen een dag of 2 van het eerste bericht stond het geld op mijn rekening. Hopelijk is de crisis snel over, dan boeken we de reis weer bij Djoser.

    9,0

    9,0
  • Edwin

    Reis naar Colombia geboekt voor 4-2020, deze kon helaas niet doorgaan. Voucher gekregen en deze laten uitbetalen begin 2021 zonder enige problemen (kon nog niet reizen, dus vandaar). Geld was in een paar dagen overgemaakt.

    In 12-2019 al een fantastische reis met Djoser naar Argentinië gemaakt. Waneer straks alles weer mogelijk is, dan is Djoser de eerste keuze, prima klantenservice!

    10,0

    10,0
  • Vera

    Top service, Al na 2 dagen stond het geld van de voucher op onze Rekening!

    9,0

    9,0
  • Ciska

    Heldere communicatie bij vragen en vlotte afhandeling van mijn verzoek. Top geregeld door Djoser. Ik hoop in de toekomst opnieuw een reis bij jullie te boeken.

    10,0

    10,0
  • Els

    Heel tevreden over de service rond afhandeling van de voucher. Terugbetaling ging heel vlot en dat wordt erg gewaardeerd.

    10,0

    10,0
  • Ilse

    Restitutie werd vlot geregeld na één belletje.

    8,0

    8,0
  • Luc

    Ons verzoek om de voucher te restitueren werd bijzonder vlot afgehandeld.
    Onze complimenten daarvoor!

    10,0

    10,0
  • Maeike

    Nette afhandeling. Vorig jaar 2x een reis omgeboekt vw Corona, daarna een voucher gekregen. Die onlangs omgezet in restitutie. Dat verliep allemaal vlekkeloos.

    9,0

    9,0
  • Hilga

    Helaas kon onze reis naar Jordanië in 2020 niet doorgaan. We kregen een voucher die we gelijk omgezet hebben in een nieuwe reis naar Jordanië in 2021. Wie had gedacht dat we een jaar later nog in deze pandemie zouden zitten. Dit jaar weer niet op reis. We hebben nu restitutie gevraagd en binnen een paar dagen hadden we dit terug. Super geregeld door Djoser. Zodra we weer op reis mogen, gaan we zeker met Djoser weer op reis.

    8,0

    8,0
  • Helma

    Na een halfjaar en toen bleek dat de reis ook op een later moment niet door zou kunnen gaan hebben we om uitbetaling gevraagd. Dit was snel en zonder gedoe geregeld. Na een telefoontje werd duidelijk dat ik op de mail met de voucher moest replyen. De volgende dag kreeg ik er bevestiging van de ontvangst en een paar dagen later stond het geld weer op de rekening. Alles wat wij betaald hadden, werd teruggestort. Perfect geregeld!

    10,0

    10,0
  • Anita

    Ik ben uitermate tevreden over hoe Djoser met de corona-voucher om ging. Zowel bij het niet doorgaan van de reis kregen we zeer snel de voucher in onze mailbox. Begin januari vroegen we om onze voucher terugbetaald te krijgen (het blijft moeilijk om een reis te plannen). Ook dit ging moeiteloos en zeer snel! Merci!

    10,0

    10,0
  • Jeroen

    De afhandeling van de voucher was prettig, snel en zonder gezeur. Erg prettig. We zullen in de toekomst hierdoor waarschijnlijk nog een keer een reis bij Djoser boeken. Deze afhandeling geeft vertrouwen.

    9,0

    9,0
  • Clasina

    Alle waardering over de manier waarop de afhandeling van onze reis naar Taiwan is verlopen. Het bedrag van de voucher is binnen enkele dagen aan ons uitgekeerd.

    10,0

    10,0
  • Maartje

    Mijn reis kon in 2020 helaas niet doorgaan. Toen ik begin dit jaar mijn geld terugvroeg voor de voucher kreeg ik dat heel snel terug. Top service!

    9,0

    9,0
  • Silvia

    Wij hebben geen gebruik gemaakt van de voucher en om terugbetaling gevraagd. Tot mijn prettige verbazing stond het geld de andere dag al op onze rekening! Zeer goeie service, een volgende reis boeken wij zeker weer bij Djoser!

    10,0

    10,0
  • Willy

    Na mijn vraag aan Djoser hoe ik restitutie voor mijn voucher kon krijgen kreeg ik direct te horen, geef uw banknummer maar door. De volgende dag stond het al op mijn rekening, top.

    10,0

    10,0
  • Geert

    We moesten een half jaar wachten om de voucher in te wisselen maar daarna ging het ook vlot en soepel.

    9,0

    9,0
  • Anne

    Vlotte afhandeling bij omzetten van voucher naar terugbetaling

    9,0

    9,0
  • Paul

    Goede service, voucher direct terugbetaald

    9,0

    9,0
  • Natas

    Helaas kon het niet doorgaan. Goede service van Djoser, direct zonder problemen alles opgelost.

    9,0

    9,0
  • Lynn

    Heel vriendelijk en begripvol. Snelle terugbetaling.

    10,0

    10,0
  • Paul & Gerda

    Bij deze willen we jullie bedanken voor de correcte en snelle terugbetaling van de voucher. Men klaagt en uit zijn ongenoegen om wat al eens niet naar wens verloopt, maar vergeten een "pluim" te geven voor de goede afloop. Dit is voor Djoser de beste reclame, en zullen dit melden bij vrienden en kennisen. Een aanrader om de volgende reis bij jullie te boeken.

    10,0

    10,0
  • M.

    In 2020 helaas niet naar Kroatië gekund vanwege corona, na een goed bevallen reis naar Madeira in 2019! Nu alles nog onzeker is, restitutie aangevraagd voor het voucher wat ik vorig jaar kreeg. Dit is keurig netjes binnen een paar werkdagen afgehandeld. Helemaal top! Kan niet wachten weer mee op reis te mogen met Djoser.

    10,0

    10,0
  • Jan

    Het voucher is een kort formulier. Wat begeleidende informatie zou nu wat helderheid bieden. We horen nu via Kassa, wat de regels zijn, deze regels via djoser gegeven zou wat meer rust geven.

    8,0

    8,0
  • Angela

    De afhandeling ging heel goed. Wij hebben het bedrag laten restitueren.

    10,0

    10,0
  • Wim

    Een maand voor vertrek naar Rusland, april 2020, werd onze reis geannuleerd door corona, voucher ontvangen en nu in januari overlegt met Djoser; dit voorjaar nog geen mogelijkheid naar Rusland te gaan. Gevraagd om verzilvering van de voucher, binnen een week geregeld. Top service, bedankt en tot ziens als de mogelijkheden er weer zijn.

    10,0

    10,0
  • Piet

    Wij zouden een fietsvakantie houden in Vietnam. Helaas is dat door de bekende oorzaak niet door gegaan. Wij hebben een Corona voucher ontvangen. Aangezien mijn vrouw en ik al in de leeftijdscategorie zitten heb ik hierover een brief geschreven. Hierin heb ik het verzoek gedaan om ons inschrijfgeld retour te mogen ontvangen aangezien wij volgend jaar nog verder de leeftijdscategorie van de 70 kalenderjaren in gaan. De organisatie heeftbegreep voor onze vraag en heeft dan ook het inschrijfgeld terug gestort. Dit is een geweldig gebaar. Wanneerwij 15 jaar jonger waren geweest hadden wij de voucher gewoon geaccepteerd. Dit is een organisatie die meedenkt met hun reisgenoten.

    10,0

    10,0
  • Lucia

    Het was een verademing dat er niet moeilijk werd gedaan over de restitutie en die naar de verstreken tijd werd uitgekeerd.

    Het was erg jammer dat de reis niet doorging, maar veiligheid voor alles.

    8,0

    8,0
  • Janine

    Wij hadden een voucher gekregen. Maar op een later tijdstip wilden wij toch graag restitutie en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan! Met een week was het geregeld. Zullen tzt zeker weer boeken bij Djoser wanneer de situatie rondom verre reizen weer verbeterd is.

    10,0

    10,0
  • Annemie

    Ik had de terugbetaling van onze corona voucher aangevraagd en kreeg onmiddellijk een antwoord ter bevestiging van mijn schrijven en met de mededeling dat het geld zou terug gestort worden. En idd, een paar dagen later stond het geld op mijn rekening. Ik hoop dat ik het ASAP weer kan omzetten in een reservering voor een nieuwe reis bij Djoser.

    10,0

    10,0
  • Wim

    Gezien de omstandigheden leek het mij onwaarschijnlijk dat ik op afzienbare termijn nog een verre vakantie zou houden. Vandaar mijn verzoek om restitutie, dat bijzonder snel (binnen een dag) is afgehandeld. Chapeau daarvoor!

    10,0

    10,0
  • Willy

    Super snelle uitbetaling van onze voucher. Geen enkel probleem. Als we weer op reis mogen gaan we zeker weer met Djoser.

    10,0

    10,0
  • Betsy

    Ik heb snel mijn geld teruggekregen. Alles verliep soepel.

    10,0

    10,0
  • Dana

    Aangezien ik niet zeker weet of ik komend jaar op vakantie ga, besloten om de voucher om te ruilen en mijn geld terug te vragen. Een mailtje gestuurd, dezelfde dag reactie dat het geregeld zou worden. Uiteindelijk had ik het geld binnen 3 dagen terug. Helemaal top!

    Als de communicatie en service rondom de reis ook zo goed zijn, hoop ik in de toekomst nog een keer echt met Djoser op reis te gaan.

    10,0

    10,0
  • Henk

    Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling, betreffende onze reis. En hopen de reis in 2021 te kunnen maken.

    10,0

    10,0
  • Marjon

    Zowel de toezending van het voucher als ook de omwisseling naar restitutie van het betaalde, werd door Djoser uiterst vriendelijk en zeer snel geregeld.

    9,0

    9,0
  • Jaap en Marja

    Wat een super goede afhandeling bij het omzetten van een voucher in restitutie!
    We zijn erg blij dat we bij Djoser hadden geboekt. Binnen 2 dagen stond het geld op onze rekening. We willen zeker komende jaren weer eens met jullie reizen.

    10,0

    10,0
  • Marieke

    Ik heb 6 keer moeten vragen om geld terug voordat ik het terug kreeg

    5,0

    5,0
  • Jo

    De restitutie van onze corona-voucher is op een vlotte manier afgehandeld. Prima

    9,0

    9,0
  • Rikkert

    De voorwaarden waren matig gecommuniceerd en ook niet in lijn met wat de ACM voorschrijft. Uiteindelijk is het goed opgelost maar het verdiende niet de schoonheidsprijs. Ik begrijp dat het voor Djoser ook allemaal nieuwe is maar er was te weinig oog voor de onzekerheid van de klant.

    4,0

    4,0
Terug naar boven