Reis en boek met Djoser zekerheid
Kosteloos omboekenBij Djoser kun je in de zomervakantie tot en met 31 maart kosteloos omboeken. Dat kan naar elke Djoser reis, dus ook een hele andere. Dit geldt voor alle boekingen gemaakt vanaf 1 augustus 2020. |
24/7 hulp en bijstandSamen met onze externe partners kennen we onze bestemmingen door en door. Daardoor kunnen we op reis altijd de nodige hulp en bijstand bieden en zijn we continu op de hoogte van de lokale situatie. |
100% terugbetalingAls de reis niet door kan gaan, bijvoorbeeld vanwege het reisadvies, dan annuleert Djoser de reis en krijg je je geld terug, dus geen voucher. |
ANVR- en SGR-garantieBij Djoser boek je volgens de voorwaarden van de ANVR en de SGR. Zo weet je zeker dat alles goed is geregeld. |
We kunnen niet wachten om weer op reis te gaan. Dat gevoel hebben we natuurlijk ieder jaar, maar nu nog meer dan andere jaren. Toch kunnen we ons goed voorstellen dat het boeken van een reis op dit moment minder vanzelfsprekend is en dat je er graag zeker van wilt zijn dat alles goed geregeld is.
Op deze pagina lees je alles over het boeken van een reis in deze bijzondere tijd en waarom je dat veilig en met vertrouwen bij Djoser kan doen.
Voor vertrek
Kiezen voor een reis met Djoser Family is kiezen voor zekerheid en flexibiliteit. Dankzij onze soepele voorwaarden kunnen jullie extra met vertrouwen je droomreis boeken.
- Je boeking is nu extra flexibel: reizen met vertrek in de zomervakantie 2021 kun je tot 31 maart 2021 kosteloos omboeken, alle andere reizen tot 60 dagen van tevoren. Dit geldt voor alle boekingen tussen 01 augustus 2020 en 01 april 2021.
- Als de reis niet door kan gaan vanwege een negatief reisadvies (code oranje of rood), dan wordt de betaalde reissom binnen 14 dagen volledig terugbetaald. Je krijgt dus geen voucher.
- Djoser is aangesloten bij ANVR en SGR, en dat geeft meer zekerheid. Zo is de (aan)betaling gegarandeerd door de SGR.
- Het is verstandig om een goede annuleringsverzekering af te sluiten voor het geval er iets gebeurt waardoor je niet op reis kunt. Djoser biedt een standaard- en een Allrisk-annuleringsverzekering aan met een uitgebreidere dekking. Lees hier meer over de verzekeringen.
- Via Mijn Djoser houden we reizigers op de hoogte van de laatste informatie. We informeren over de lokale regels en eventuele wijzigingen.
Gaat mijn reis door?
- Djoser zal alleen je reis uitvoeren met een groen of geel (positief) reisadvies. Je gaat dus nooit op vakantie naar een gebied met een oranje of rood (negatief) reisadvies en je krijgt het volledige betaalde bedrag binnen 14 dagen terug als de reis niet kan doorgaan.
- Dankzij onze kundige lokale vertegenwoordiging is Djoser altijd op de hoogte van het laatste nieuws en kunnen we op basis hiervan de juiste beslissingen nemen.
- Voor elke Djoser reis geldt een minimum aantal boekingen. Als dit minimum is behaald, vaak 3 a 4 gezinnen, dan kan de reis doorgaan.
Tijdens de reis
Ook tijdens de reis zijn jullie verzekerd van goede en betrouwbare ondersteuning.
- Djoser is 24/7 bereikbaar en zal in geval van problemen snel en doeltreffend een oplossing bieden.
- Mocht er tijdens de reis een reisbeperking ontstaan, dan passen wij het reisschema daarnaar aan. Als het nodig is zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk naar huis kan.
- In geval van repatriëring (bij wijziging reisadvies naar code 'oranje') worden de niet-genoten reisdagen door Djoser vergoed.
- Bij Djoser ben je verzekerd van hulp en bijstand, bijvoorbeeld in geval van een repatriëring.
- Djoser reisbegeleiders zijn bekend met de bestemming, enthousiast en goed getraind. En volledig op de hoogte van de op dat moment geldende coronaregels. Een vertrouwd en zeker aanspreekpunt tijdens de gehele reis.
- Djoser werkt in alle landen samen met een lokale vertegenwoordiger. Zo zijn we goed op de hoogte van plaatselijke maatregelen en is er altijd deskundige assistentie aanwezig op de achtergrond. Een prettige gedachte.
- Uiteraard houden wij ons aan de algemene protocollen van de RIVM om de veiligheid van onze reizigers te waarborgen. Daarbij nemen wij extra maatregelen om zonder zorgen te reizen.
- De hotels waar we overnachten zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van kwaliteit, hygiëne en ligging en voldoen aan de landelijk geldende coronamaatregelen.
Veel gestelde vragen en reisadviezen
We hebben een lijst met antwoorden op de meest gestelde vragen samengesteld. Op de website van de ANVR kun je trouwens ook veel informatie vinden over reizen en boekingen in de huidige situatie. Ook kun je eenvoudig het reisadvies per land raadplegen op de website het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Nog vragen?
Heb je nog een vraag over Djoser en COVID-19 of heb je een specifiekere vraag over één van onze reizen? Bel ons dan gerust. We zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 telefonisch (071-51661169) bereikbaar. Natuurlijk kun je ons ook e-mailen, appen of met ons chatten via de website. We staan je graag te woord.
Waardering Djoser service
Veel Djoser reizigers konden dit jaar helaas niet op reis. Benieuwd naar onze service en dienstverlening rondom corona? Bekijk hier de reviews.
-
Jo
De restitutie van onze corona-voucher is op een vlotte manier afgehandeld. Prima
-
Annemie
Ik had de terugbetaling van onze corona voucher aangevraagd en kreeg onmiddellijk een antwoord ter bevestiging van mijn schrijven en met de mededeling dat het geld zou terug gestort worden. En idd, een paar dagen later stond het geld op mijn rekening. Ik hoop dat ik het ASAP weer kan omzetten in een reservering voor een nieuwe reis bij Djoser.
-
Karin
Nadat wij een restitutie hadden gevraagd stond het geld binnen een paar dagen op onze rekening, super geregeld!
-
Betsy
Ik heb snel mijn geld teruggekregen. Alles verliep soepel.
-
Dana
Aangezien ik niet zeker weet of ik komend jaar op vakantie ga, besloten om de voucher om te ruilen en mijn geld terug te vragen. Een mailtje gestuurd, dezelfde dag reactie dat het geregeld zou worden. Uiteindelijk had ik het geld binnen 3 dagen terug. Helemaal top!
Als de communicatie en service rondom de reis ook zo goed zijn, hoop ik in de toekomst nog een keer echt met Djoser op reis te gaan. -
Wim
Gezien de omstandigheden leek het mij onwaarschijnlijk dat ik op afzienbare termijn nog een verre vakantie zou houden. Vandaar mijn verzoek om restitutie, dat bijzonder snel (binnen een dag) is afgehandeld. Chapeau daarvoor!
-
Willy
Super snelle uitbetaling van onze voucher. Geen enkel probleem. Als we weer op reis mogen gaan we zeker weer met Djoser.
-
Henk
Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling, betreffende onze reis. En hopen de reis in 2021 te kunnen maken.
-
Marjon
Zowel de toezending van het voucher als ook de omwisseling naar restitutie van het betaalde, werd door Djoser uiterst vriendelijk en zeer snel geregeld.
-
Willy
Na mijn vraag aan Djoser hoe ik restitutie voor mijn voucher kon krijgen kreeg ik direct te horen, geef uw banknummer maar door. De volgende dag stond het al op mijn rekening, top.
-
Marcel
We hebben uiteindelijk gekozen voor restitutie en het is prima geregeld en waren ook aangenaam verrast dat, na het aanvragen, het bedrag ook zo snel teruggestort is.
-
Geert
We moesten een half jaar wachten om de voucher in te wisselen maar daarna ging het ook vlot en soepel.
-
Goedele
Van zodra er vanuit de toerisme sector besloten werd om vouchers te voorzien ter compensatie van de geannuleerde reizen, is het allemaal zeer snel en correct verlopen. Ik bedank Djoser voor de vlotte service en de ruime keuze om te kunnen omboeken.
-
Maartje
Mijn reis kon in 2020 helaas niet doorgaan. Toen ik begin dit jaar mijn geld terugvroeg voor de voucher kreeg ik dat heel snel terug. Top service!
-
Maja
Doordat onze reis naar Jordanië niet door kon gaan, kregen wij een corona- voucher. Na een half jaar telefonisch contact met Djoser opgenomen, in dit gesprek werd verteld dat we een mail moesten sturen om de voucher te kunnen omwisselen voor restitutie. Binnen een week stond het geld op de bankrekening. Een snelle en klantvriendelijke service. Super geregeld bij Djoser, we hopen in de toekomst nog vaak gebruik te mogen maken van de reizen van Djoser.
-
Silvia
Wij hebben geen gebruik gemaakt van de voucher en om terugbetaling gevraagd. Tot mijn prettige verbazing stond het geld de andere dag al op onze rekening! Zeer goeie service, een volgende reis boeken wij zeker weer bij Djoser!
-
Frans
Na eerst een voucher ontvangen te hebben met voldoende goede uitleg. Hadden wij besloten dat we zeker niet binnen 1 jaar nog een mooie reis zouden gaan maken. We hebben Djoser om restitutie gevraagd en dit was binnen 2 dagen geregeld, klasse.
-
Natas
Helaas kon het niet doorgaan. Goede service van Djoser, direct zonder problemen alles opgelost.
-
Thijs
Djoser heeft ons goed en op tijd geïnformeerd over de gevolgen van corona voor onze reis. We hebben gekozen voor uitbetaling van de reissom en dat is heel vlot afgehandeld. Prima service.
-
Lynn
Heel vriendelijk en begripvol. Snelle terugbetaling.
-
Jorien
Nadat mijn reis was geannuleerd kreeg ik vrij snel een voucher. Prima! Omdat ik plots in geldnood kwam heb ik Djoser toch om een restitutie gevraagd en een dag later het geld al teruggekregen! Top service!
-
Anne
Vlotte afhandeling bij omzetten van voucher naar terugbetaling
-
Sylvianna
De voorbereiding met je eigen Mijn Djoser waar je alles terugvindt, gaf mij een veilig gevoel. Alles was goed uitgelegd. Als je een vraag stuurde, kreeg je snel antwoord. De hele voorbereiding heb ik natuurlijk niet meegemaakt omdat dat beestje roet in het eten kwam gooien. Zoheb iknooit gezien wie mijn medereizigers waren, die info is niet gekomen. Ik vond het weljammer dat er automatisch een voucher gestuurd werd en dat je niet direct kon kiezen voor terugbetaling. Ook de medereizigers zou ik liever hebben gekend om dan eventueel samen af te spreken om vanuit België naar Schiphol af te reizen.
-
Paul
Goede service, voucher direct terugbetaald
-
Maya
Ik ben zeer tevreden over de service van Djoser. Top geregeld en zeer snel. Ik wens jullie alle goeds in deze moeilije en hectische tijden!
-
Hans
Zeer snelle en nette afhandeling, we hebben ons geld netjes terug gekregen en hopen als het weer mogelijk is de zelfde reis als nog te kunnen maken
-
Annie
Een zeer nette afhandeling van mijn voucher. Dinsdag gemaild, donderdag op de rekening. Ik weet niet wanneer we weer kunnen reizen dus ik wilde graag mijn geld terug.
-
Marion
Heel snel geregeld via prima telefoon gesprek begrip voor mijn wens voor restitutie
-
Andre
Onze reis in het voorjaar kon helaas niet doorgaan. We kregen een voucher aangeboden. Maar ook wij hadden plotseling geen inkomsten meer uit ons bedrijf. Na overleg met Djoser, kregen we snel ons geld terug!!
-
Sara
Hele fijne organisatie. Nette en goede service. Helaas door Corona ging onze reis niet door, maar wij gaan zeker weer bij hun boeken.
-
Anny
Veel lof voor de afhandeling van deze geannuleerde reis. Zoals velen kijk ik er naar uit om dit nare COVID-19 verhaal achter me te laten en terug op reis te kunnen.
-
Marcel
Het is spijtig, maar voorlopig zie ik nog geen mogelijkheden om fijn op reis te gaan. Eigenlijk is dat nauwelijks te bevatten. Toch fijn dat ik de voucher uitbetaald kon krijgen. Het ging gemakkelijk en sneller dan ik had verwacht.
-
Ashok
Na weigering voucher snel geld terug gekregen. Goede service. Tot betere tijden. Groet
-
Paul
Mijn voucher naar Amazone Brazilië werd zonder problemen verzilverd. Zeer klantvriendelijk en gaarne maak ik in de (hopelijk) nabije toekomst wederom gebruik van een van hun reizen.
-
Anita
Gebeld met Djoser omdat wij de voucher wilde omwisselen voor restitutie. Keurig uitleg gekregen hoe ik dat moest doen. Binnen 2 dagen had ik het geld op mijn rekening.
-
Wilma
Service was prima. Vriendelijk te woord gestaan. Snelle actie.
-
Theo
Is prettig verlopen, hebben hem door geboekt naar 2021
-
Inge
Naar aanleiding van mijn bezoek tot restitutie, kreeg ik binnen 24 uur een reactie. En ik ontving het bedrag twee dagen later terug. Ik ben super tevreden en zodra verre reizen weer mogelijk zijn, boek ik zeker weer bij Djoser.
-
Annemarie
Restitutie, nadat de 6 maanden verstreken waren, ging erg snel. Jammer dat de info op de site lastig te vinden was en dat ik moest bellen om te weten hoe ik e.e.a. moest regelen.
Het ontvangen van de voucher, in de periode dat de reis niet doorging, ging goed. -
Jaap en Marja
Wat een super goede afhandeling bij het omzetten van een voucher in restitutie!
We zijn erg blij dat we bij Djoser hadden geboekt. Binnen 2 dagen stond het geld op onze rekening. We willen zeker komende jaren weer eens met jullie reizen. -
Jos
Ik vind de afhandeling m.b.t. de vouchers zeer prettig. Ben voldoende geïnformeerd. Ook het terugboeken van de reissom was prima geregeld. Zodra we weer op vakantie mogen, boeken we zeker weer bij jullie.
-
Anke
Ik vond het verschrikkelijk dat onze reis niet doorging. De afhandeling van de voucher ging heel goed. Na een mailtje had ik vier dagen later het geld op mijn rekening
-
Gina
Bijna iedereen wordt geraakt door de Corona-crises, de één wat meer dan de ander. Door deze crises was ik helaas genoodzaakt om Djoser te vragen over te gaan tot restitutie van de corona-voucher. Ook de reisbranche, waaronder Djoser is zwaar getroffen, maar ondanks dat heeft Djoser direct mijn verzoek in behandeling genomen en binnen een paar dagen hadden ze het bedrag teruggestort. Grote klasse en ben ze zeer erkentelijk voor deze goede service.
-
Astrid
Prima pro-actieve informatie over de resterende betaling toen er nog enige hoop was op het doorgaan van de reis en na annulering adequate en snelle informatie over voucher/restitutie
-
Werner
Goed en vakkundig naar onze wensen geregeld.
-
Anne
Zeer vlotte afhandeling en terugbetaling van de geannuleerde reis
-
Paul
Jammer dat je eigenlijk moet knokken om je geld terug te krijgen, en ik begrijp best wel dat een reisburo het geld probeert te houden. Bij een nieuw te boeken reis moeten hier duidelijke afspraken over worden gemaakt. Dit was verchrikkelijk om mee te maken.
-
Joke
Wij hebben de corona voucher omgewisseld voor restitutie gezien de vraag wanneer reizen weer mogelijk is in combinatie met onze leeftijd. Binnen een paar dagen hadden wij de reissom teru op onze rekening. Complimenten voor de service van Djoser en snelle restitutie. Wij hopen zodra het weer kan de geplande reis alsnog te mogen maken in goede gezondheid!
-
Marianne
Omdat onze rris in maart niet doorging naar Myanmar hebben wij een voucher ontvangen. Gezien het feit dat wij wegens omstandigheden de komende 2 jaar geen reis gaan maken hebben wij restitutie gevraagd en zonder problemen het hele bedrag ontvangen. Prima service Djoser!
-
Ineke en Peter
Super goede service en duidelijke, prettige communicatie i.v.m het wel of niet doorgaan van onze reis naar Indonesië. Fijn dat we in mei 2 weken uitstel kregen om de volledige reissom te betalen en voordat die termijn was geëindigd werd de reis op tijd en duidelijk naar ons toe, geannuleerd i.v.m corona. We kregen vlot een voucher en er werd later heel soepel en snel gereageerd toen we het geld toch maar terug vroegen. Binnen enkele dagen stond het al op onze rekening. Door deze snelle en fijne service zullen we in de toekomst met een gerust hart weer bij Djoser een reis uitzoeken.
-
Wim
Op de website was het moeilijk om informatie te vinden over restitutie van het voucher-bedrag. Via de mail met de voucher was de juiste link naar informatie wel te vinden. Er werd al na een dag met begrip gereageerd op onze mail met de restitutie-vraag met de vermelding dat het tot 10 dagen kon duren voor het bedrag op onze rekening zou staan. Tot onze verbazing stond het bedrag dezelfde avond op onze rekening.
-
Roelie
Ik ben erg tevreden over de communicatie, de klantvriendelijkheid, de bereikbaarheid, service en snelle afhandeling. Ik hoop na de coronatijd weer met veel plezier mooie reizen te maken via Djoser
-
Peter
Zeer goede informatie via mail, geld terug geen probleem, zeer goede service, onze volgende verre reis gaat zeker met Djoser.
-
Marianne
Wij vinden de service van Djoser voor het terugbetalen van onze aanbetaling omdat onze reis naar Argentinië is geannuleerd TOP. De aanbetaling is snel na de annulering op onze rekening gestort en en zat geen verschil tussen de aanbetaling en de terugstorting. Nu dat is TOP service. Wij gaan zeker nog een reis maken met Djoser. Ik werd erg vrolijk van de service in corona tijd. Dank je wel daar voor.
-
Dick
Goed en correct behandeld
-
Marja
Keurig snelle teruggave van voucher bedrag, na verzoek
-
Wilma
Ik ben tevreden over de afhandeling van de voucher!
-
Anne-Marie en Jan
Goede service! Bijna 30 jaar goede ervaring met Djoser. De enkele keer dat er iets was is het altijd snel en goed opgelost. Wij kunnen het iedereen aanbevelen. Vrijheid blijheid is het motto en dat bevalt ook nog steeds goed. Hopelijk kunnen we volgens jaar weer met Djoser avonturen beleven.
-
Dick
Door de Corona ging onze reis naar Libanon niet door. Aangezien in september geen enkele reis kon aangeboden worden hebben wij ons reissom teruggevraagd en na enkele dagen ontvangen
-
Herman
Top geregeld. Vlot en snel. Zonder gezeur
-
Ruud
Op mijn verzoek tot uitbetaling werd uit coulance positief gereageerd. Dat ik vaste klant ben van Djoser zal zeker geholpen hebben, maar ik was er erg blij mee.
-
Grietje
Op zondag heb ik een email gestuurd met het verzoek het bedrag van mijn ontvangen voucher uit te betalen. De volgende dag al kreeg ik een antwoord: het bedrag zou binnen 10 dgn op mijn rekening staan. Dezelfde dag nog stond het betreffende bedrag op mijn bank. Chapeau Djoser. Ik blijf jullie aanbevelen!
-
Elies
Hele goede service m.b.t. de restitutie van onze reissom. Er werd niet moeilijk gedaan, binnen twee weken na ons verzoek om geld teruggave hadden we het geld terug op de rekening. Super!
-
B.V.
Zeer tevreden over de vlotte afwerking. Bij Djoser durven we zonder meer onze volgende reis boeken. Dankuwel
-
Debby
Helaas kon onze vakantie niet doorgaan. We hebben onlangs besloten onze aanbetaling toch maar terug te vragen. Dit deden we op woensdag en op zaterdag hadden we ons geld al terug! Wij vinden dat alles heel fijn geregeld was, geen overdaad aan berichten en dat het heel erg jammer is dat we niet op reis zijn geweest met jullie. Mocht het er in de komende jaren alsnog van komen dan zijn we vast van plan dit alsnog met Djoser te doen.
-
Peter
Djoser heeft er alles aan gedaan om niet aan onze eisen te moeten voldoen om het voorschotbedrag terug te storten en ons een voucher op te dringen. Maar eind goed al goed.
-
Jan
Geweldige service. Goed geholpen. Door gezondheidsproblemen zit een nieuwe reis er voorlopig niet in. Dus restitutie gevraagd. Dit is goed en snel opgelost.
-
Elly
Service was geweldig. Enkele dagen na mijn verzoek per mail om uitbetaling van het voucher stond het geld al op mijn rekening. Heel prettig dat dit zo snel en soepel is afgehandeld.
-
Thea
Eerst een voucher ontvangen. Daarna op mijn verzoek het bedrag teruggevraagd. Binnen. 3 dagen geregeld. CAPEAU.
-
Loes
Prettig gesprek, goede info
-
Jan
Kan er mee door in deze moeilijke tijd
-
Nynke
Helaas kon mijn reis niet doorgaan. Vanwege mijn onzekere toekomst op financieel gebied heb ik mijn voucher ingeruild voor het aankoopbedrag. Dit werd vlot geregeld, hulde!
-
Bernard
Het niet doorgaan is soepel afgehandeld. Er kwam keurig een voucher en toen het duidelijk werd dat ook begin volgend jaar de reis waarschijnlijk niet door zou gaan, werd er na mijn verzoek binnen 4 dagen de reissom terug gestort. Prima geregeld. Djoser blijft daardoor 1e keus zodra we weer kunnen reizen!
-
Jan
De voucher door Djoser op 1 april verstrekt, is eind september door de organisatie volledig vergoed. Een grote pluim.
-
Josien
Fijn dat de teruggave van de corona voucher binnen twee dagen gestort was. We hopen in betere tijden als nog onze droomreis bij jullie te kunnen maken
-
Metchild
Djoser heeft mijn verzoek om de voucher om te zetten naar restitutie super snel geregeld. Binnen 2 dagen was alles geregeld. Erg fijn!
-
Nel
Het was geen probleem, binnen een paar dagen was het geld geroutineerd. Top! Nu houden we de reizen 2021 in de gaten en wie weet kunnen we in het voorjaar weer op reis????
-
Hans
Dank zij mijn rechtsbijstand is alles afgehandeld. Mijn samenwerking met Djoser was slecht
-
Guus
Helaas niet kunnen reizen. Maar de afhandeling in de vorm van een voucher en daarna een creditering is prima afgehandeld.
-
Leen
Ik ben zeer tevreden over de service van Djozer! Voucher gekregen van geannuleerde reis door Corona. Ik wou deze aanvankelijk gebruiken maar door de steeds slechter wordende situatie m.b.t Covid-19 nam ik telefonisch contact op met een medewerker van Djozer en vroeg of het geld van de geannuleerde reis kon teruggestort worden. Geen probleem, 14 dagen later stond het geld op mijn rekening. Top!
-
Thea
Het is alweer een tijdje geleden dat ik op reis ben geweest. Maar ik kies graag voor Djoser. Tot nu toe altijd gereisd met prettige mensen en de reisleiding meestal ook top! En mijn Corona voucher werd ook keurig op tijd terug betaald. Ook een pluspunt. Service in goede en minder goede tijden.
-
Isa
Zeer snelle en goede afhandeling. Heb mijn voucher omgewisseld en restitutie ontvangen.
-
Chantal
Ik had Djoser Via e-mail gevraagd om mijn voucher uitbetalen. Binnen 36 uur stond het bedrag al op mijn rekening. Heel tevreden over deze snelle service.
-
Paul & Gerda
Bij deze willen we jullie bedanken voor de correcte en snelle terugbetaling van de voucher. Men klaagt en uit zijn ongenoegen om wat al eens niet naar wens verloopt, maar vergeten een "pluim" te geven voor de goede afloop. Dit is voor Djoser de beste reclame, en zullen dit melden bij vrienden en kennisen. Een aanrader om de volgende reis bij jullie te boeken.
-
Hilde
De service van Djoser was zeer goed. Toen het ernaar uitzag dat reizen voorlopig niet aan de orde was ivm Covic heb ik na een telefoontje en een email binnen 3 dagen mijn voucher uitbetaald gekregen.
-
Rikkert
De voorwaarden waren matig gecommuniceerd en ook niet in lijn met wat de ACM voorschrijft. Uiteindelijk is het goed opgelost maar het verdiende niet de schoonheidsprijs. Ik begrijp dat het voor Djoser ook allemaal nieuwe is maar er was te weinig oog voor de onzekerheid van de klant.
-
Ingeborg
6 maanden nadat de voucher was uitgegeven werd binnen 10 dagen het volledige bedrag uitgekeerd! Super!!
-
Dries
Ik had voor maart 2019 de fotoreis naar Cuba geboekt. Toen deze in verband met de Coronacrisis niet doorging, kreeg ik prompt een voucher. In september jl. was mij duidelijk dat reizen voorlopig niet meer aan de orde zou zijn. Op mijn verzoek kreeg ik prompt mijn geld terug. Daarvoor hulde.
-
Irma
Alles heel naar tevredenheid afgehandeld!
-
Jacqueline
Als bedrijven in deze moeilijke tijd op deze manier met hun klanten omgaan, verdienen ze een hele dikke pluim. De manier van afhandelen zorgt ervoor dat voor de eerste volgende reis maar één reisorganisatie is en dat is Djoser. Fantastisch behandeld.
-
Jan
Veel waardering voor communicatie bij start annulering. Na ontvangst voucher bleef het heel lang stil. U had bijvoorbeeld na enige tijd uw waardering kunnen uitspreken en evt. tonen voor in bezit houden van de voucher. Toen wij aan tenslotte wilden inwisselen was uw organisatie zeer slagvaardig en werd de uitkering zonder dralen ontvangen. Hulde!
-
Henk
Wij hebben, gezien de grootte van het bedrag, gekozen voor terugbetaling. Het bedrag werd voor de de toegezegde datum al terugbetaald. Grote klasse!
-
Ineke
Prima service. wat een ellende ook voor djoser en al zijn medewerkers. en voor mij als reiziger natuurlijk. Hoop dat we spoedig weer kunnen vertrekken. Veel sterkte.
-
Liselotte
Hele goede service, alles op een nette correcte manier afgehandeld!
Zodra de mogelijkheid er weer is hopen wij zeker weer met Djoser een reis te maken. -
Ina
Grote complimenten aan Djoser. Zeer vriendelijk personeel. Het verzoek om restitutie van de voucher supersnel afgehandeld. Top, grote klasse. Echt een aanrader om bij Djoser een reis te boeken.
-
Marieke
Ik heb 6 keer moeten vragen om geld terug voordat ik het terug kreeg
-
Els
Jammer dat reis niet door kon gaan. Goed geholpen met restitutie. Snel geld teruggekregen. Top!
-
Jacob
Helaas kon geplande Jordanie reis ivm Corona niet door gaan. Keurig afgewikkeld door de afdeling klanten-service, chapeau!
-
J.A.
Tweeduizendtwintig. Wereldwijd Covid-19. Géén mooie groepsrondreizen gemaakt. De afhandeling door Djoser heb ik ervaren als buitengewoon prettig.
Kijk uit naar de nieuwe brochure voor 2021. Wil graag weer met Djoser op een rondreis! -
Michel
Helaas geen grote reis in 2021 daarom Djoser verzocht om de voucher uit te betalen. Dit werd binnen een week verzorgd. In tegenstelling tot wat in de publiciteit is gekomen over uitbetalen van vouchers, geven wij Djoser een hoog cijfer voor hun service
-
Rens
Als vaste klant van Djoser ben ik zeer tevreden met de wijze waarop de afhandeling van de voucherrestitutie heeft plaatsgevonden. Met visie naar de toekomst waarin het samen maken van mooie reizen hopelijk weer tot de mogelijkheden zal gaan behoren.
-
M.
In 2020 helaas niet naar Kroatië gekund vanwege corona, na een goed bevallen reis naar Madeira in 2019! Nu alles nog onzeker is, restitutie aangevraagd voor het voucher wat ik vorig jaar kreeg. Dit is keurig netjes binnen een paar werkdagen afgehandeld. Helemaal top! Kan niet wachten weer mee op reis te mogen met Djoser.
-
Gerard
Aanvankelijk voucher ontvangen. Toen een half jaar later bleek dat ik voorlopig geen reis zou boeken, vlot het geld teruggekregen. Prima verlopen!
-
Jan
Het voucher is een kort formulier. Wat begeleidende informatie zou nu wat helderheid bieden. We horen nu via Kassa, wat de regels zijn, deze regels via djoser gegeven zou wat meer rust geven.
-
Corry
Kon niet beter. Na aanvraag de Corona-voucher te restitueren stond het geld snel op de rekening.
-
Nadine
Bedankt voor de correcte afhandeling bij de annulatie door COVID-19 van mijn reis.
-
Joep
Het opsturen van een voucher was al niet rechtsgeldig. Dat andere, minder bonafide reisorganisaties misbruik maakten van het opsturen van een "voucher" had voor Djoser geen reden kunnen zijn dat ook te doen. Hoogstens had Djoser aan de klant kunnen vragen of deze bereid zou zijn een voucher te accepteren of een directe restitutie. Ik heb veel met Djoser gereisd en altijd naar tevredenheid. Nu is het vertrouwen geschaad. Het is bijna al een jaar geleden dat ik een reis geboekt heb en direct betaalt maar kreeg ongevraagd zo'n voucher opgestuurd. Ik heb geen voucher geboekt, maar een reis. Overigens na al die tijd nog geen restitutie ontvangen
-
Gerard
Ik ben zeer tevreden over de correcte en snelle afhandeling van de corona voucher omtrent de geannuleerde reis naar Japan.
-
Hermine
Vanwege corona is mijn reis niet doorgegaan en heb ik na een half jaar verzocht de voucher uit te keren. Na 5 dagen stond het volledige bedrag op mijn rekening.
Ik ben zeer tevreden over deze behandeling welke mijn vertrouwen in djoser zeker versterkt heeft! -
Joyce
Communicatie met Djoser als zeer prettig ervaren. Liever hadden wij een restitutie ipv een voucher en dit is snel en klantvriendelijk afgehandeld. Een voorbeeld van hoe het wel kan, hopelijk kunnen we snel alsnog boeken.
-
C.
Prettige communicatie, ondanks zware omstandigheden van uw organisatie is de afwikkeling naar volle tevredenheid verlopen.
-
Will
Ik vond de afwikkeling rond het voucher erg goed. Paar keer een telefoontje, helder uitleg gekregen. Zonder problemen na een half jaar het geld terug gekregen. Reis al jaren met Djoser was en ben daar erg tevreden over. Als ik nog een reis ga maken, wat gezien mijn leeftijd (74) erg onzeker is, bewaar ik het geld om weer een reis met Djoser te maken.
-
Lucy
Helaas kon de reis niet doorgaan. De medewerkers van Djoser hebben mij zorgvuldig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en mogelijkheden. Het reis is volledig terugbetaald. Zodra het weer veilig en acceptabel is om te reizen, zal ik zeker bij Djoser kijken welke reizen aangeboden worden. Ik heb veel vertrouwen in Djoser reizen.
-
Margot
Mijn reis naar jordanie ging niet door ik kreeg een voucher en heb deze zonder problemen uitbetaald gekregen
-
Elly
De afhandeling rond het voucher was prima geregeld.
-
Henk
Wij zijn zeer tevreden over jullie.Een mooi aanbod van reizen.Vorig jaar China gedaan.Heel erg mooi.Jammer dat Rusland niet doorging dit jaar maar daar kunnen jullie niets aan doen.Heel netjes dat wij snel ons geld terug hadden.Wij hopen snel weer gebruik te kunnen maken van jullie diensten.Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
-
Lucy
Prima en zeer vlot afgehandeld.
-
Jan
Informatie is prima en service idem
-
Fatima
Zeer snel geholpen. Geen gedoe. Geld werd snel overgemaakt. Zeer klantvriendelijk.
-
Toon
(Klantenservice van) Djoser verdient een grote pluim. Ondanks teleurstelling over reis die niet door kon gaan, zijn we zeer tevreden over snelle en coulante terugbetaling van voucher
-
Angela
De afhandeling ging heel goed. Wij hebben het bedrag laten restitueren.
-
Wim
Een maand voor vertrek naar Rusland, april 2020, werd onze reis geannuleerd door corona, voucher ontvangen en nu in januari overlegt met Djoser; dit voorjaar nog geen mogelijkheid naar Rusland te gaan. Gevraagd om verzilvering van de voucher, binnen een week geregeld. Top service, bedankt en tot ziens als de mogelijkheden er weer zijn.
-
Geert
Prima afgehandeld.
-
Enno en Christien
Wij hebben onze voucher, vanwege persoonlijke redenen omgewisseld voor restitutie. De manier waarop Djoser dit heeft afgehandeld is echt super. Geen gezeur, geen extra uitleg hoeven geven. Het geld werd binnen een paar dagen terugbetaald. TOP.
Zodra we weer veilig kunnen reizen boeken wij onze reis zeker weten weer bij Djoser. Een goede, betrouwbare organisatie met hele mooie reizen.
Enno en Christien -
Carla
We zijn heel tevreden over de coulante restitutie van onze voucher en hopen voor Djoser dat deze onzekere Coronatijd vol met reisbeperkingen niet te lang gaat duren.
-
Godfried
In het verleden werd er een rondreis door, Alaska, gemaakt, niet luxueus. Maar prachtig en bijna in de natuur. Bij het verzoek om wegens omstandigheden, het tegoed van de Voucher retour te storten. Is dit zonder problemen gebeurd. Daarom staat Djoser nog positiever in mijn geheugen gegriefd.
-
Marianne
We hadden een reis geboekt naar Mexico met ons gezin. Vanwege Corona is deze geannuleerd. We kregen een mail met de vraag of we een voucher, of onze aanbetaling terug wilden. Wij hebben gekozen voor het 2de. We zullen, als de mogelijkheid er weer is, zeker weer een reis boeken bij Djoser. Wat fijn dat we deze keuze hadden. Zonder problemen hebben ze in no time het geld terug gestort gekregen.
-
Jos
Uitstekend en snel afgehandeld. Complimenten.
-
Monique & Peter
Onze reis zou eind april 2020 zijn. Daar hebben we een voucher voor gehad. De communicatie rondom de voucher was netjes en helder. Eind oktober hebben we de restitutie op die voucher aangevraagd. Tussen de aanvraag voor restitutie en ontvangst van de reissom zat nog geen week!
Dat is een heel ander verhaal dan men op dit moment in de media hoort. We zijn blij dat het voor ons zo is afgelopen. Als er weer mogelijkheden zijn om een reis te gaan maken is onze keuze om eerst te kijken of er bij Djoser een reis heeft die erbij past. -
Miriam
Door Corona ging onze reis niet door, helaas. Eigenlijk vond ik het heel erg voor Djoser om onze, in onze ogen, forse aanbetaling voor de Israel-Jordaniereis terug te vragen. Aan de andere kant kon ik deze reis betalen door n kleine erfenis en dat was een mooie besteding. Hopelijk kunnen we ooit weer op reis en dan kiezen we weer voor Djoser!
-
Elly
Door de C-crisis kon onze reis naar Libanon niet door gaan. We zijn goed geïnformeerd door Djoser hierover. Ook het voucher was er snel. Na een half jaar, begin okt., hebben we het voucher ingewisseld voor geld. Ook dit was binnen 5 dgn geregeld.
-
Martin
Wij hebben onze reis naar Egypte niet kunnen maken door de Corona, maar hebben wel ons geld terug gekregen en dat ging heel gemakkelijk zonder enig probleem onze dank nog hiervoor.
-
Marga
Het is zo jammer dat het allemaal zo gelopen is. Maar de afhandeling was super en zo snel ook. Ik hoop dat jullie in de nabije toekomst wanneer we weer mogen reizen de cuba fotoreis weer terugkomt, want dan ben ik de eerste die bij jullie boek. Succes met deze vreselijke tijd.
-
Ilse
Restitutie werd vlot geregeld na één belletje.
-
Hans
Ik heb aanvankelijk de gebruikelijke voucher ontvangen. Maar omdat de situatie voor ons erg onzeker bleef heb ik om restitutie gevraagd. Eerlijk is eerlijk: de service was perfect!
-
Carla
De reis kon niet doorgaan. correspondentie en afwikkeling van de geannuleerde reis was perfect.
-
Magda
Alle gegeven informatie en tijdspad waren erg duidelijk. De persoonlijke benadering was zeer duidelijk en erg vriendelijk. Bij verzoek tot restitutie (na afgesproken 6 maanden) is meteen alles per omgaande keurig netjes af gehandeld. Mijn waardering hiervoor.
-
G.
Alles is keurig afgehandeld
-
Ria
Geweldige service, heb maar één keer contact hoeven op te nemen toen bleek dat we nog niet iets anders konden boeken en meteen ons geld terug gekregen.
-
Vermeulen
Hele snelle afhandeling van restitutie.
-
Erik
Jammer dat onze reis niet door kon gaan. We zijn goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk het geld terug ontvangen van de voucher. Wordt vervolgd, dit is hopelijk uitstel van onze reis.
-
Franker
We hebben de service rondom de voucher als zeer adequaat en prettig ervaren. Altijd het gevoel gehad dat we later weer een reis zouden kunnen boeken en evt de voucher som terugkrijgen. Helaas is de reis nog niet geboekt en dus hebben we de voucher uitbetaald gekregen. Prima service.
-
Vera
Top service, Al na 2 dagen stond het geld van de voucher op onze Rekening!
-
Anneke
Mijn vraag tot restitutie is snel beantwoord, met als antwoord dat het geld binnen tien dagen teruggestort zou worden. Is ook gebeurd. Wellicht heeft de annuleringsverzekering daarbij geholpen. Ik geef een tien. Met vriendelijke groet.
-
Ciska
Heldere communicatie bij vragen en vlotte afhandeling van mijn verzoek. Top geregeld door Djoser. Ik hoop in de toekomst opnieuw een reis bij jullie te boeken.
-
Jos
Wij belden met Djoser met de mededeling dat wij nu - om meerdere redenen - toch liever de door ons betaalde reissom terugontvangen, hoe vervelend wij de Coronaperikelen ook vinden voor Djoser. Van uw zijde was er volop begrip voor ons standpunt. Dat vonden we erg plezierig. Het geld werd zeer spoedig aan ons terugbetaald.
-
Rik
Bij het aanvragen van de restitutie werd niet moeilijk gedaan. Sterker nog, binnen een dag of 2 van het eerste bericht stond het geld op mijn rekening. Hopelijk is de crisis snel over, dan boeken we de reis weer bij Djoser.
-
J.
Helaas kon de reis in mei 2020 niet doorgaan. Toen teleurgesteld dat je geld niet terugkreeg. Toen voucher ontvangen. Nu 6 maanden voorbij zijn kon ik geld terugvragen; dat heb ik gedaan en binnen paar dagen ontvangen. Dus zeer correct en snel afgehandeld. Ik begrijp problemen reisbranche, maar zelf heb je het geld ook hardnodig.
Mocht corona voorbij zijn dan zal reis via Djoser eerste optie zijn. -
Edwin
Reis naar Colombia geboekt voor 4-2020, deze kon helaas niet doorgaan. Voucher gekregen en deze laten uitbetalen begin 2021 zonder enige problemen (kon nog niet reizen, dus vandaar). Geld was in een paar dagen overgemaakt.
In 12-2019 al een fantastische reis met Djoser naar Argentinië gemaakt. Waneer straks alles weer mogelijk is, dan is Djoser de eerste keuze, prima klantenservice! -
J.M.
Prima service. Alles snel en naar tevredenheid afgehandeld.
-
Els
Heel tevreden over de service rond afhandeling van de voucher. Terugbetaling ging heel vlot en dat wordt erg gewaardeerd.
-
Janet
Helaas ging onze reis begin april niet door. De medewerkers van Djoser zijn zeer behulpzaam geweest om ons te informeren over de meest actuele stand van zaken in deze periode over annuleringen, tickets en vouchers. Ook het uit betalen van de voucher ging zeer vlot. Heel veel vertrouwen in de deskundigheid en servicelevel van Djoser. Hopelijk kunnen we snel weer een reis gaan maken.
-
Hilga
Helaas kon onze reis naar Jordanië in 2020 niet doorgaan. We kregen een voucher die we gelijk omgezet hebben in een nieuwe reis naar Jordanië in 2021. Wie had gedacht dat we een jaar later nog in deze pandemie zouden zitten. Dit jaar weer niet op reis. We hebben nu restitutie gevraagd en binnen een paar dagen hadden we dit terug. Super geregeld door Djoser. Zodra we weer op reis mogen, gaan we zeker met Djoser weer op reis.
-
Helma
Na een halfjaar en toen bleek dat de reis ook op een later moment niet door zou kunnen gaan hebben we om uitbetaling gevraagd. Dit was snel en zonder gedoe geregeld. Na een telefoontje werd duidelijk dat ik op de mail met de voucher moest replyen. De volgende dag kreeg ik er bevestiging van de ontvangst en een paar dagen later stond het geld weer op de rekening. Alles wat wij betaald hadden, werd teruggestort. Perfect geregeld!
-
Luc
Ons verzoek om de voucher te restitueren werd bijzonder vlot afgehandeld.
Onze complimenten daarvoor! -
Maeike
Nette afhandeling. Vorig jaar 2x een reis omgeboekt vw Corona, daarna een voucher gekregen. Die onlangs omgezet in restitutie. Dat verliep allemaal vlekkeloos.
-
Jeroen
De afhandeling van de voucher was prettig, snel en zonder gezeur. Erg prettig. We zullen in de toekomst hierdoor waarschijnlijk nog een keer een reis bij Djoser boeken. Deze afhandeling geeft vertrouwen.
-
Clasina
Alle waardering over de manier waarop de afhandeling van onze reis naar Taiwan is verlopen. Het bedrag van de voucher is binnen enkele dagen aan ons uitgekeerd.
-
Anita
Ik ben uitermate tevreden over hoe Djoser met de corona-voucher om ging. Zowel bij het niet doorgaan van de reis kregen we zeer snel de voucher in onze mailbox. Begin januari vroegen we om onze voucher terugbetaald te krijgen (het blijft moeilijk om een reis te plannen). Ook dit ging moeiteloos en zeer snel! Merci!
-
Marcel
Door de correcte afhandeling en snelle communicatie hierover - in mijn geval restitutie - zal ik zeker overwegen in de toekomst weer een reis met Djoser te boeken!
-
Bob
Djoser prima service. Afhandeling top
-
JM
Vlotte afhandeling.
-
Marcel
Afgelopen jaar zouden wij een mooie reis maken naar Jordanië. Dit kon niet doorgaan ivm de Covid-19 uitbraak. We hebben toen een voucher geaccepteerd. Deze wilden we inwisselen voor maart 2021 om dezelfde reis te gaan maken. Echter is het voor ons in 2021 een onzekere tijd, waarna we om een omwisselen in geld hebben gevraagd. 1 dag na het verzoek kregen wij bericht dat het bedrag binnen 10 dagen overgemaakt zou worden. Wat schetst mijn verbazing dat ik de volgende dag het geld al op de rekening had staan. Je leest best wel andere negatieve berichten, maar bij Djoser dus absoluut niet. Chapeau, ook al weet ik dat het voor Djoser nu een moeilijke tijd is. Wij hebben het geld geparkeerd om hopelijk in 2022 alsnog deze reis te gaan maken uiteraard met Djoser
-
Roel
Een fantastische sociale organisatie in hele zware tijden. Complimenten
-
Mark
Afhandeling rondom de geannuleerde reis ivm Corona is prima verlopen. Ook netjes afgehandeld qua voucher/restitutie. Ben erg tevreden.
-
Claudia
Aangezien er overal in het nieuws is dat veel organisaties moeilijk doen bij het terugbetalen van een voucher, heb ik dit bij Djoser totaal niet ondervonden. Inmiddels bijna jaar geleden geboekt en omdat ik nog totaal geen vooruit zicht had om de reis alsnog te kunnen maken toch maar het geld terug gevraagd. Binnen 10 dgn stond geld netjes op mijn rekening. Uiteraard hoop ik de mooie Afrika reis alsnog komend jaar te kunnen maken. Uiteraard word dit dan weer via Djoser.
-
V.
Goed en goede uitleg, zij kunnen er ook niets aan doen, domme pech zij en ik
-
Raoul
We keken enorm uit naar onze 3e Djoser reis, deze keer naar Zuid Afrika. Corona gooide roet in het eten. De afhandeling ging super vlot en netjes. We kregen een binnen een paar dagen een voucher, maar later hebben we gevraagd of het mischien toch mogelijk was om de hele reissom terug te krijgen. Binnen een dag kregen we de toezegging en na een paar dagen netjes ons geld helemaal terug gekregen. TOP service! Volgende keer gewoon weer Djoser.
-
Marloes
Helaas kon onze reis niet doorgaan. Wij zijn hierover tijdig en goed geïnformeerd. De aangeboden voucher kon direct worden omgewisseld voor restitutie. Deze is direct verwerkt. De restitutie is binnen twee dagen ontvangen.
-
Elisabeth
De service en afhandeling in de corona voucher omwisseling was super vriendelijk en heel snel. Alle communicatie is niet altijd even snel, maar als je iemand spreekt of mail terug krijgt is de informatie uitgebreid en met aandacht. In deze tijd kan ik mij voorstellen dat er veel druk en stress heerst in de reisbranche, maar dat hebben wij bij Djoser niet ervaren. Als alles weer normaal is of we kunnen weer reizen heeft dit zeker bijgedragen om bij Djoser terug te keren. Succes
-
Jolanda
In april hebben wij onze corona-voucher geaccepteerd in de verwachting om onze reis in 2021 alsnog te kunnen maken. We hebben onze verwachtingen nu helaas bijgesteld en daarom ons geld terug gevraagd. Wij hebben een heel vriendelijke mail terug gehad en de volgende dag hadden we onze reissom al bijgeboekt gekregen op onze rekening. Geweldig, Djoser bedankt! Wanneer we onze reis alsnog gaan maken, weten we nog niet, maar we weten wel dat we die reis natuurlijk met Djoser gaan maken!
-
Tineke
Keurig en snel afgehandeld, ondanks dat de hele situatie voor u verre van aangenaam moet zijn.
-
Douwe
Prima, vriendelijk en zakelijk
-
Mareth
Hele nette en vlotte afhandeling. Bedankt
-
Emo
Nadat mij aanvankelijk een voucher was toegezegd, heb ik na een goed gesprek met een medewerker van Djoser, de reissom gerestitueerd gekregen. Het contact was helder, duidelijk en vriendelijk. Ik zou zeggen: zoals het behoort.
-
Jan en Jolanda
Helaas ging onze rondreis eind maart naar Israël-Jordanië niet door. We ontvingen snel een voucher en we waren van plan deze reis begin 2021 weer te plannen. Nu het einde van 2020 nadert vroegen wij ons af of we die boeking binnen het jaar (duur van de voucher) wel konden maken. Wij hebben besloten onze voucher in te leveren en restitutie aan te vragen.
Na een mail aan Djoser ontvingen wij binnen een half uur later al een waarin stond dat onze reissom begin 10 werkdagen teruggestort zou worden. De volgende dag hadden wij het geld op onze bankrekening staan. Wat een superservice!Wij hebben sowieso een heel goed gevoel bij Djoser. Ook tijdens de voorbereidingen zijn we goed op de hoogte gehouden en de app werkt heel erg fijn. Zodra we weer mogen reizen zullen we zeker deze reis bij Djoser gaan boeken.
Succes met alles!!
-
Piet
Wij zouden een fietsvakantie houden in Vietnam. Helaas is dat door de bekende oorzaak niet door gegaan. Wij hebben een Corona voucher ontvangen. Aangezien mijn vrouw en ik al in de leeftijdscategorie zitten heb ik hierover een brief geschreven. Hierin heb ik het verzoek gedaan om ons inschrijfgeld retour te mogen ontvangen aangezien wij volgend jaar nog verder de leeftijdscategorie van de 70 kalenderjaren in gaan. De organisatie heeftbegreep voor onze vraag en heeft dan ook het inschrijfgeld terug gestort. Dit is een geweldig gebaar. Wanneerwij 15 jaar jonger waren geweest hadden wij de voucher gewoon geaccepteerd. Dit is een organisatie die meedenkt met hun reisgenoten.
-
Lucia
Het was een verademing dat er niet moeilijk werd gedaan over de restitutie en die naar de verstreken tijd werd uitgekeerd.
Het was erg jammer dat de reis niet doorging, maar veiligheid voor alles.
-
Rob
In vindt de service van Djoser prima. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen omtrent de annulering van onze reis en heb een Corona voucher ontvangen. In overleg heb ik 6 maanden gewacht voor restitutie, in de hoop dat de situatie zou verbeteren, en toen mij geld teruggekregen binnen een paar dagen.
Het contact was erg vriendelijk en begripvol. -
Laurens
Aan het begin van de coronacrisis waren er veel onduidelijkheden, zo ook inzake mijn geplande reis via Djoser. Zou het nou wel of niet doorgaan? Uiteindelijk kwam een negatief reisadvies en werd de reis geannuleerd.
Zowel voor als na dit nieuws heb ik contact gehad met de klantenservice van Djoser. Deze gaf, nog voor het negatieve reisadvies door Buitenlandse Zaken werd afgekondigd, aan dat ik de reissom gerestitueerd zou krijgen wanneer Djoser de reis zou annuleren. Dit bleek in de praktijk helaas niet mogelijk en na vele mailwisselingen kreeg ik uiteindelijk een coronavoucher.
Na de SGR, ANVR en Consumentenbond te hebben geraadpleegd, kwam ik erachter dat men landelijk overeengekomen was dat een consument de coronavoucher zou ontvangen, maar deze wel mocht weigeren - 6 maanden na ontvangst. Dit heb ik zodoende ook gedaan, waarna Djoser snel reageerde en mij minstens zo snel binnen enkele werkdagen de volledige reissom heeft gerestitueerd.
Concluderend: Veel onzekerheid en gevoel van onbegrip in de eerste fase, hetgeen ik achteraf gezien kan begrijpen omdat de coronacrisis voor iedereen nieuw was en een grote impact heeft gehad op met name de reisbranche. In de laatste fase ben ik erg snel en correct geholpen, en heb ik mijn geld snel teruggekregen. Ik kijk er naar uit om in de toekomst weer met Djoser te reizen, zodra het allemaal weer veilig kan en mag. Het blijft toch een van de beste reisorganisaties in Nederland.
-
Janine
Wij hadden een voucher gekregen. Maar op een later tijdstip wilden wij toch graag restitutie en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan! Met een week was het geregeld. Zullen tzt zeker weer boeken bij Djoser wanneer de situatie rondom verre reizen weer verbeterd is.
-
Janneke
Onze reis naar Japan, met 4 personen, werd geannuleerd door Djoser. Nadat we de vouchers hadden ontvangen hebben we restitutie aangevraagd. Binnen een week hadden we ons geld op de bank staan. Chapeau voor Djoser.
-
Hans
Ik ben sowieso geen voorstander van vouchers; ik ben een klant en geen bank die een reisorganistie financiert. Het hele proces was onpersoonlijk.
Ook was Djoser erg weinig pro-actief. Ik heb half mei een reis geboekt met vertrek eind november. De hele tijd was ik de enige deelnemer. Moet je dan tot 6/7 weken voor vertrek wachten met annuleren? Vroeg annuleren als je weet dat er toch onvoldoende deelnemers komen geeft de kans om wat anders te boeken. Indien je dan gewoon het geld teruggeeft kan dat ook bij een collega zijn.
Het lage cijfer komt vooral door de vouchers, ik wil geen waardebonnen voor iets. Geld geeft mij als consument de vrijheid te shoppen waar ik wil.
-
Helenita
Soepel en snel voucher vergoed gekregen. Fantastisch.
-
Marjan
Helaas geen reis dit jaar, hopelijk komend jaar